Gå til innhold

hjelo er jeg gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har brukt mikrogynon p piller i noen månder nå,, men har glemt å ta de noen dager... da har jeg bare tatt to neste dag , en morgen en kveld.. nå for ca en uke siden hadde jeg masse masse blankt slim "der nede" å nå, en uke etter har jeg veldig veldig vondt nederst i magen.. det er skikkeli ubehagelig..kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sikkert at du er gravid, men jeg hadde nok kjøpt en graviditetstest... for sikkerhets skyld!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det slik det er.. at det kommer masse blankt slim å så får man vondt nederst i magen? hvis det er mensensmerter, kan de komme sååå lenge før mensen? det er ca 14 dager til jeg skal ha mensen.. hva er det slimet som kommer ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydeligvis at dere kansje synes jeg spør dumt..men væær så snill å svare.. jeg tørr ikke dra å kjøpe gravidtest.. er det dessuten noen her som vet om det er aldersgrense på å kjøpe de?(er 15)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig! Husk at det bare er du som skal bestemme hva du skal gjøre dersom du er gravid. Du er ung, men alt går selvsagt! Håper på det beste for deg! Dersom det viser seg at du ikke er gravid, så håper jeg at du fortsetter å være 15 år og nyyyyyyter resten av ungdommen din! Det er SÅÅÅÅ masse å oppleve før du trenger å tenke på barn! Samtidig vil jeg si at dersom du er gravid, så er det ikke verdens undergang det heller! =) Hør uansett bare på deg selv, og ikke alle andre rundt deg som mener forskjellige ting. LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt sikker på om jeg forstod det du skrev riktig, men..

Hvis du hadde mye blankt slim/utflod to uker før du skulle ha mensen.. så kan dette være eggløsning. Under eggløsning får de aller fleste een litt tykk og seig utflod. Du er da svært fruktbar. Har du hatt ubeskyttet sex dagen før til dagen etter at du hadde denne eggløsningen (hvis det var det du hadde), så er faren der for at du kan ha blitt gravid.

 

Håper du kan få noen til å hjelpe deg. Men du burde nok ta en test. Og jeg håper uansett at du finner en voksen du kan snakke med.

 

Masse lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...