Gå til innhold

Noen råd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...eg er ny her... "Problemet" mitt er at samboeren min sender ut forskjellige signaler om at han er/ikkje er klar for ein baby til... Me har ei jente på 2 år...og eg ønsker meg virkelig et søsken ho kan ha glede av...og det gjer han og av og til....og så vil han plutselig ikkje...så eg veit ikkje ka eg skal gjera...har prøvd å snakke med han om det. Me har det veldig bra sammen så det handler ikkje om det da.... han snakker om det å starte på nytt igjen...at det vil bli tungt..... Eg er klar,men kan ikkje tvinge han da.... Nåken gode råd???? Takk på forhånd!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel en gjenganger her på forumet at menn sender ut rare signaler..;o) Vet ikke om jeg kan gi noen gode råd annet enn å prøve å prate ordentlig med han og ta tiden til hjelp. Selv gikk jeg og hintet i et år nesten uten at han tok meg på alvor. Satte oss etterhvert ned og pratet ordentlig og jeg forklarte hvor viktig dette er for meg. Gikk fortsatt en stund før han gikk med på noe, men nå er vi enige om å begynne å prøve om et år! For bare noen mnd siden visste han ikke om han ville ha barn engang, så er fremskritt iallfall ;o)

Skrevet

Det beste rådet jeg kan gi, er å snakke sammen! Det funker som regel :=)

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...