Gå til innhold

bekymret - mindre bevegelse enn tidligere:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

de to siste dagene har det vært endel mindre bevegelse. Tidligere sparket han kjempemye, men nå er han så stille. Kjenner litt, som om han bare snur seg- ikke lengre kjempesparkene- og ikke er det så ofte jeg kjenner det heller. Var hos lege på fredag og da var alt bra. Jeg er 27+0 i dag- bør jeg bekymre meg eller er dette normalt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo være fordi han får mindre plass der inne, men jeg håper du får svar fra noen andre her, for jeg har ikke kjent mine første spark engang enda.. er bare 18+2

Skrevet

HVis du er virkelig bekymret syns jeg du skal ringe til jormor eller legen, saa slipper du aa gaa og bekymre deg. Men det er nok sikkert ikke noe aa bekymre seg for - saa lenge du kjenner bevegleser. har jormor snakket med deg om a telle bevegelser hver dag? Gjoer du det? Sist jeg var gravid syns jeg det ble mye mindre bevegelse paa slutten - og du har jo kommet ganske langt naa. Det blir mye mer dytting og bein og armer som stikker ut enn spark. Det er jo ikke mye spark etter hvert. Det er trangt der inne. Det kan ogsaa vaere at babyen er inne i en rolig periode eller ligger saann at babyen beveger seg slik at du ikke kjenner det saa godt. Naar du er paa kontroll saa spoer de jo om du kjenner mer eller mindre bevegelser enn foer, og du kan jo snakke med jordmor om det, det er jo det hun er der for (eller legen)

Skrevet

Jeg er i uke 27 nå... og jeg har tenkt på det samme.... Synes h*n var mye mer aktiv i ukene som har vært...nå er det ganske likt som HI skriver... men siden vi er fler, så er det forhåpentligvis ikke så unormalt....

Skrevet

samme her... har termin 18.05 å to siste dagane har bebisen våre mykje roligare.. låg i dag tidli å dytta for å få *h..* til å våkne :) så er tydeligvis vanlig da, for min var Veldi aktiv nokren veke no!

Skrevet

Ring og sjekk med sykehuset for sikkerhets skyld, det er bedre og sjekke en gang for mye enn en gang for lite, jeg opplevde det samme i uke 31 og dette var et tegn på at barnet kanskje ikke hadde det helt bra, noe som stemte for vårt vedkommende. Jeg hadde også da vært hos legen uken før da var alt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...