*Angelface* Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Etter at jeg ble gravid , har jeg vært plaget med kviser på ryggen/skuldrene. Flere?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 JA! Har det samme problemet...aldri hatt det før...og det klør!
~hope~ i 7.himmel Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 ja,jeg!har bare blitt værre fra 1.trimester og til nå.å ja,de klør til tider.ingenting å gjøre sier jordmor,bare bade med salt i vanent for å lindre kløen.var ikke plaget i tenårene engang,men nå spretter de frem:p
Lone35 =0) Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 åja da. mange kviser. det klødde mer før. Ikke like mye nå.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 jepp, har aldri hatt en eneste kvise på ryggen før, men etter at jeg ble gravid har de jammen poppet fram gitt!
*Angelface* Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet ikke hva jeg har.... Men sier de ikke at kviser er jenter;b?
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Har også samme greia, og er nå uke 31. Blir ikke bedre gitt, håper de forsvinner etter fødsel! Venter forøvrig jente, men jeg tror ikke på alle de "mytene" om tegn på kjønn
Nenya^juni2010 Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Mye kviser her og, både på ryggen, men mest på brystet:( Og her er det gutt jah!
MomInUSA Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har de ogsaa - aldri ellers, bare naar jeg er gravid - og bare paa ryggen (og bak oerene noen ganger - rart!!?) Hadde de sist og fikk gutt - et av de sikre tegn paa graviditet sier naa jeg da. De forsvinner med en gang etter foedselen - med de er plagsomme og ekle og det ikke noe aa gjoere med det.
-MtG- Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 ånei da! De forsvinner ikke med en gang etter fødsel! Fikk en gut for 4 mnd siden jeg(ja jeg er her inne og drømmer om en til), men kvisene er like ille fortsatt. Kanskje det blir bedre når jeg er ferdig med amminga... Ikke moro. Fikk masse i ansiktet også jeg.
*RutIetutt* Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er også plaget - på ryggen og skuldrene denne gangen - på brystet forrige gang - fikk gutt da, vet ikke enda hva jeg får nå.
Lone35 =0) Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har både gutt og jente fra før. Denne gangen venter jeg gutt. Var mye plaget av kviser i begge mine tidligere svangerskap. Vet ikke om det har noe med kjønn å gjøre akkurat. Sikkert mer om hva du spiser. Denne gangen har jeg hatt mindre lyst på fet snacks og brus. Jeg har langt ifra så mye kviser som de andre gangene og har knapt lagt på meg et kilo. Sålangt. he he -regner med å legge på meg ihvertfall ti kilo altså. Det er vel baare naturlig. Jeg er jo bare 22+3 i dag
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 Her også! Begynte ganske tidlig (er nå 21+1) Ikke bare kviser, men også smånupper. Irriterende! Men det har blitt MYE bedre etter jeg vasker ryggen/skuldrene om kvelden sammen med fjesvasken, og skrubber meg med sånn hanske litt oftere der. Nå er det bare nupper jeg har! Har det litt lignende på haka også. Venter forøvrig jente!
soniya Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har også fått kviser som klør! Nesten ingen på ryggen, kun på skuldrene og brystet. I tillegg til at jeg også har fått kviser i ansiktet. Jeg har en datter fra før og når jeg var gravid med henne hadde jeg ikke noen problemer med dette. Vet ikke hva vi skal ha nå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå