Gå til innhold

Åh, la meg for guds skyld ikke....

Anbefalte innlegg

...ha eggløsning i morra!!! Har hatt eggløsning på dag 15 og dag 18 og gjennomsnittet mitt er da (iflg FF) EL på dag 17 og det er i morra... Men da er jo gubben borte, og med UVI (vært hos legen og fått medisin i dag, gjør fortsatt voooondt) blir det IKKE puling i dag!! Er høyere makter LITT behjelpelige på noe tidspunkt så la det være nå, og la det være EL i går eller til fredag! Plis??

*Frustrert*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8133695-%C3%A5h-la-meg-for-guds-skyld-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. uff ja det skal ikke alltid passe nei.. slik er det med meg og .. har en mann som e rute å reiser mye på sjøen.. men hittil har han og jeg vært heldig..vært hjemme rundt el.. uten hell av den grunn...tvi tvi..

Ja jeg er jammen glad for at han ikke er spesielt mye ute og reiser, da hadde jeg vel blitt gal for lengs, hehe. Men det er jo typisk at den mnd jeg blåser i EL-tester, så er det den mnd jeg skulle ønske jeg hadde dem mest av alt? Gr! Ja, ja, jeg får se hvordan tempen utvikler seg de neste par dagene...

Masse lykke til til deg NoBlonde :o)

Ja, jeg har også en mann som forsvinner for en uke av gangen av og til. Kommer nok også til å bli rimelig frustrert når det kræsjer med el. Med mannens sædceller kan jo leve noen dager i kroppen din, så hvis du hadde sex i går, og el idag, så er det jo likevel håp da. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...