Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Mannen min kan ikke være med på ul på fredag, så jeg spurte svigermor om hun hadde lyst. Hun beklaga først at hun ikke kunne komme fra jobben, men så ringte hun tilbake litt senere, da hadde hun snakket med sjefen sin, og fått lov av han. Svigerfar ringte meg senere på kvelden, og takka for at jeg ville ha med meg svigermor. Hun er helt tullerusk, og var aldri på ul selv. Morra mi var på ul selv, og er ikke fult så tullerusk enda. Foreldra mine tar først av etter fødselen, gjore hvertfall det forige gang. Svigers vil helst lenke meg til senga, for at det ikke skal skje noe galt. De er jo søte da.
Alba44 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Så koselig gjort av deg! Skjønner godt at hun setter stor pris på det ) Hun kan jo bare glede seg!
Twins i magen <3 Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 tihii... hadde også med svigermor (eller stesvigermor, jeg har to jeg)! Hun syntes det var så stas, har lillegutt på mobilen og tror kanskje det kom en tåre eller to hos henne også Hadde visst fortalt masse om det på jobben med kjempeentusiasme (jeg jobber på sykehjemmet hvor hun jobber fast, i helgene)! Synes det er så artig når de er engasjerte Og dette til tross for at det egentlig er hennes 4. barnebarn Det er svigerfars første "ordentlige" barnebarn, og han spør veldig ofte hvordan det går, og sier til samboer at han må ta godt vare på meg og passe på meg og sånn...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå