Gå til innhold

Noen som har peiling på tidbegrenset uføretrygd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får man i mnd da`??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en fast sum; den regnes ut i fra dine tidligere inntekert; antall barn du har osv. Du må levere inn en søknad sammen med din fastlege, og behandlingstiden på trygdekontoret kan være alt fra tre til seks måneder.

Skrevet

Jeg har ingen tidligere inntekt i og med at jeg har vært syk siden jeg var 12 år. Fått rehabilitering frem til nå. Har sendt søknad med fastlegen min nå,men han viste ikke hva satsene lå på.

Skrevet

du kan vel regne med å få rundt ca 10000kroner pluss minus utbetalt i måneden...ikke akkurat noe å skryte av..

Skrevet

Rehabiliteringspenger regnes som inntekt. Men da skjønner jeg at du nok ikke har hatt spesielt god inntekt nei; og dessverre vil nok ikke trygden da bli spesielt høy heller. Men vanligvis høyere enn rehab. penger hvertfall. Du må nesten bare levere inn en søknad så de får vurdert det; jo fortere jo bedre ( jobber på sosialkontor jeg, og kjenner godt til lang saksbehandlingstid;)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Har vært hos legen og skrevet søknad i dag så får bare vente å se da.. Har ikke noe behov for å væ're rik,bare jeg har så jeg klarer meg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...