Gå til innhold

ang.mat/ amming på natta


18.juli/29juli

Anbefalte innlegg

Etter 3 uker ... uten noe særlig med mat så er hun beg. å spise:)

Hun har hadd oppkast... men spiste ikke før over en uke etter

+ at hun har hadd sår hals..

Jeg har prøvd alt mulig slags mat...trudde hun var blitt kresen. For hun likte ikke grøt lenger..kun brød med litt frukt.

Men nå spiser hun alt mulig...godt er no det:)

 

Så var det denne nattavenningen! Samboer jobber annen hver helg og jeg spiller kamper inni mellom. Så får bare bli litt nattamming...fremover:(

Men skal prøve litt mer med sutten...og la henne sutre litt.

Ser jo for meg at dette blir ramaskrik... i flere dager.... hun vet hva hun vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder ikke å stresse sånn med denne avvenninga på natta jeg:)Blir sjeldnere og sjeldnere av seg selv... Og ingen lider noen nød....Enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det også mindre fra 3 til 1...men har enkelte netter der det er 12-03-06

så håper det ordner seg selv da ,det er jo det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det kommer til å bli sjeldnere av seg selv etter hvert... Så hvis du orker å våkne på nettene, så hadde jeg ikke stresset. Vi skal flytte Karsten på eget rom til helgen, regner med at det kommer til å redusere oppvåkningene noe. Og når det blir mer og mer fast føde blir det nok redusert enda mer... Til slutt har det nok gått over av seg selv! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvor sliten man er av nattamming, men om det bare er snakk om en amming, går det vel bra?

 

Hvis du stresser mer med å nattavvenne enn å nattamme, hadde jeg nattammet, alle barn sover hele natta en eller annen gang allikevel! :-)

 

Godt for melkeproduksjonen din er det også - ikke så dumt nå som du har begynt med fast føde på dagtid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppetussa:)

 

1 amming er jo kos:) men blir det en vane flere så må jeg tenke på avvenning.

Men godt at produksjonen blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her er det fri flyt av mm på natten;-) Har vært en periode nå med svært hyppige oppvåkninger (hver time til hver andre time), og det orker jeg ikke! Men nå har hun sovet i 3 1/2 time - og der våknet hun idet jeg skriver. Så da er det vel tid for litt mat, igjen, da! Er kos også, da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...