Gå til innhold

Hvor mange dager over IKM gikk det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager gikk det før dere fikk positivt? Hadde IKM på mandag... fikk da negativ test... Takker for mange svar, nysgjerrig som jeg er... hihi.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk svakt positiv 3-4 dager før ikm og skikkelig positiv 1-2 dager før.

Men det er mange som ikke får positiv før etter ikm.

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

hei:)

jeg hadde IKM på en mandag, så tok jeg test på fredag og søndag samme uke og begge var negative. så tok jeg en test søndagen uken etter og da var den posetiv:)

altså 13 dager over IKM!

Skrevet

juhuu... fortsatt håp! :-D

Skrevet

Jeg tok første testen 7 dager etter IKM og da var den positiv.

Skrevet

Jeg tok testen 3 dager før IKM og da var den positiv

Skrevet

hei jeg hadde også ikm på mandag og testet meg i dag..kom et ganske så svakt kryss,så vidt jeg kunne se..så jeg får ta en ny test på fredag!!lykke til!!!!

Skrevet

Se her ja, Nysgjerrig.. Her fikk vi mange svar gitt:) Takk for at du stilte spørsmålet.. håper vi tester positivt begge to.. Vi hører hjemme på dette forumet snart: føler det på meg:)

Skrevet

Hei, jeg gikk hele 11 dager over IKM, jeg følte på meg at jeg var gravid og da jeg tok første testen var den positiv før jeg fikk tenkt meg om. Tok en til, fors sikkerhets skyld og den var også positiv med en gang!

Så nå er jeg lykkelig gravid, men må enda være anonym.. ;)

Skrevet

Juhuu!! Masse svar jo!! Tusen takk alle sammen!! :-D Og veldig veldig morro med deg Geddy8pp!! Gratulerer sååååå masse med graviditeten! Snart kommer jeg etter deg! hihi... ;-)

Skrevet

dytter opp litt jeg.. kanskje flere som vil svare :-D

Skrevet

Jeg hadde ikm onsdag og testet onsdag veldig positiv med en gang her.. Men det er vel forskjellig fra person til person etter det jeg har sett og hørt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...