Gå til innhold

Er det bare jeg som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt maaange bilder av babyen sin? :)

Hun er nå 10 mnd og jeg har blitt mye "flinkere",men det er ikke mange månedene siden jeg sluttet å ta masse bilder. Bare lurer på om det er flere enn meg som har tatt så mye bilder?

Det er jo så artig å ha bilder av alle de morsomme ansiktsutrykkene og alt de gjør..er jo noe nytt hele tiden liksom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tar også mange bilder av jenta vår. Og ofte bildeserier. Har lagt ut mange av bildene på hjemmesiden vår (www.verdensbestepappa.net). Allikevel er det bare en liten brøkdel av hva som finnes av bilder av snuppa. Kjempeviktig å forevige store og små øyeblikk nå i småbarnstiden. Den går så altfor fort, og det er ikke lenge til vi sitter og ser i babayalbumet og tenker "var hun virkelig sååå liten?"....

Skrevet

Åh,fint å se at det ikke bare er jeg;) helt enig med deg,utrolig kos å ha så mange fine minner til senere:)

Hilsen HI :)

Skrevet

he he, har fylt godt og vel to albumer jeg nå, og snuppa vår er 8 1/2 mnd........ godt det ikke bare er meg som tar masse bilder.

Skrevet

Første måneden hadde jeg tatt nokså nøyaktig 2000 bilder. Mange var seriebilder. Har fremkalt ca. 500. Digitalbilder, da. Tar ikke så mange bilder nå lenger for hun forandrer seg ikke så mye nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...