*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Sengetøy Flasker Smokker ...til bebisen er født. Hvor mye av hvert.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Nå er jeg førstegangs, så jeg vet ikke hva som er lurest. Men vi kommer til å ha 2-3 sengesett, ca. 5 flasker og et par smokker, tror jeg
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Vi har kjøpt inn 2 sengesett til senga, og 2 sengesett til vogna.. samme ant laken for seng/vogn. (har tørketrommel da, så det går veldig kjapt å event.vaske ett sett) Har handlet inn 2 tåteflasker..(hvis jeg får bruk for brystpumpe, etter jeg har født, kommer jeg til å kjøpe avent sin der det følger med 2 tåteflasker til. Hvis ikke handler jeg inn flere tåteflasker utenom) Og 2 smukker...(slike ordodent/bitefeil-smukker). Smukke skal jo egentlig ikke brukes de første ukene, og dessuten er det ikke sikkert beibien vil ha noe smukke heller.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Har 4-5 sett med sengetøy, noen i den aller minste størrelsen og noen litt større. Tror det holder i massevis! Har kjøpt 2 smokker og 2 aventflasker. Er ikke sikkert at vi får bruk for noen av delene, så gidder ikke overdrive.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 -Hadde 3 sengesett til vogn og 3 til seng når vi venta førstemann. Dette var nok. -Hadde kjøpt 1 flaske og fått ei brystpumpe der det også var med ei lita flaske (begge Avent). Fekk ikkje bruk for flaskene før etter 3-4 mnd. då melka forsvant. Kjøpte fleire flasker då vi fekk bruk for det. Brukte vel brystpumpa eit par gonger heilt i begynnelsen pga. melkespreng. Hadde deretter kun den melka babyen trengte, så det vart ikkje pumpa noko særleg, men prøvde nokre få gonger. -Hadde 4 smukkar kokt og klar, men tok dei ikkje i bruk før etter ca. 2 veker. Ingen grunn til å overdrive, men det er godt å vere forberedt. Dette holdt i massevis for oss i allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå