zandy med (sjenert)spire Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Var på ul idag og hadde en kjempefin opplevelse bare å se det lille nurket som lå å suttet på fingen sin. Men jordmor klarte ikke å se kjønnet da h~n satt i seteleie og i tillegg hadde navlestrengen mellom bena. Har to gutter fra før og har litt guttefølelse også denne gangen. Hva tror dere? -kvalm med oppkast og diare fra uke 5-18 -Ekstremt trøtt -Håret vokser saktere på leggene -Fosterlyd på 156 -Gått opp ca 3 kg men har allerede god mage -Hadde litt kviser i fjeset og på baken men de har forsvunnet nå -ingen spesielle matlyster, de varierer fra uke til uke. -Hadde samleie på eggløsningsdagen Er forresten 19 uker idag...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hmmm. Ikke godt å si. Det sies at en er mer kvalm med jente, men av egen erfaring er det omvendt. Det at du hadde samleie på eggløsningsdagen tyder på at det kan være gutt, men dere hadde gjerne i dagene før også? Så da kan det lik så gjerne være jente. Du får nesten bestille deg en ny privat ul. Det skal jeg gjøre, selv om jeg fikk beskjed om jente. Bare MÅ dobbelskjekke :-) Klarer ikke å vente helt til fødselen med å vite kjønn.
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jordmor sa til meg at gutter statistisk sett har en hjertelyd på mellom 120-140 mens jenter har mellom 140-160. Så i ditt tilfelle hvis dette stemmer, bærer du på en jente )
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Var hos JM i dag. Hjertelyd på 143, jeg venter gutt. Så man kan aldri stole helt på det der altså.
MomInUSA Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Du har tegn paa begge deler du - sikker paa at du ikke har en av hver? Nei da tuller bare. Det med hjertefrequens stemmer ikke (min gutt laa over 160), men kan stemme mer om du sammenligner med dine tidligere svangerskap (om de var lav mens du bar gutt of hoey naa - kanskje? husker du hva det var sist? Ellers saa er jo jenter som regel sjenerte og sjuler at de er jente og gutter har ikke noe problemer med aa vise frem hva de er!!
termin14.7 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 skal på ul i morgen, hva gjorde de? gel? gynekologisk? vekt? prøver? hvar gjør de egentlig? og vis far er m inn er det ikke særlig kjekt med gynekologisk.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 til termin 14.7 På min UL så tok di ikke å sjekke annet en magen, klemte litt og styrte åg tok mål av babyen. Ingenting gynekologisk, ingn veing, ingen tisse prøve. eller noe slikt:) Fikk 40min me å se på den lille prinsessa mi, åg studere ho;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå