Gå til innhold

Svigermor gleder seg til fredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kan ikke være med på ul på fredag, så jeg spurte svigermor om hun hadde lyst. Hun beklaga først at hun ikke kunne komme fra jobben, men så ringte hun tilbake litt senere, da hadde hun snakket med sjefen sin, og fått lov av han. Svigerfar ringte meg senere på kvelden, og takka for at jeg ville ha med meg svigermor.

Hun er helt tullerusk, og var aldri på ul selv. Morra mi var på ul selv, og er ikke fult så tullerusk enda. Foreldra mine tar først av etter fødselen, gjore hvertfall det forige gang. Svigers vil helst lenke meg til senga, for at det ikke skal skje noe galt.

De er jo søte da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette syns jeg var en veldig fin gest. Heldige svigerforeldre du har, spesielt svigermor.

Det er flott å ha et avslappet og godt forhold til svigersen, det er det jammen ikke mange av oss som har. Heldigvis har jeg det også.

Lykke til på ul! :)

Skrevet

Så koselig da!

Jeg har hatt med meg mamma på pga sambo var på jobb 12 mil unna da jeg ble lagt inn med akutte magesmerter i forrige svangerskap. Heldigvis jobber mamma på sykehuset og ble med meg.

I helga reiser vesla og jeg til svigers for å slappe av. Dvs. hun kommer nok til å leke og storkose seg, mens mammaen kan få sovet litt lenger enn til seks en morgen.

Skrevet

Det var kjempe snilt gjort:)

Jeg hadde med mamma en av gangene jeg tok ul, og hun kunne ikke vært det foruten. Det var virkelig noe spesielt for henne. Så svigermoren din er heldig:D

Skrevet

Så fint gjort av deg!!

Må bare si til deg (og dere andre) som har et så godt forhold til svigers; dere er kjempeheldige!! Ta godt vare på det forholdet!! Verken jeg eller sambo har noe godt forhold til hans far og stemor (mamman hans er død). Det er ganske sårt, men heldigvis har vi mine foreldre som vi begge har et kjempeflott forhold til!

Så fortsett å plei forholdet til svigers!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...