hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 OK. Nå må jeg teste i kveld.. Klarer ikke å venter til i morgen.. Hvor mange timer bør det være mellom forrige do-besøk og nå.. Hvis det f.eks er 4 timer mellom hvert dobesøk er det like bra som testing på morgenurin?
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 oi....lykke til....da må vi få vite hvordan det gikk...spennende!!!!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Må se om jeg klarer å vente i 4 timer med å tisse.. skal holde dere oppdatert hvis jeg får testet i kveld:)
camelia4årpåvent Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Ja, ja, ja knip igjen og test!! Dette er bedre enn enhver spenningsserie på tv!!!!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 ja, det må du!! Men nå kommer jeg ikke til å være våken i 4 timer til....men da må jeg jo komme innom for å se hvordan d gikk i morgen. Selv har jeg ikm på søndag....så det er for tidlig å teste for meg....
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tenkte jeg skulle holde meg 1 time til, da har jeg ventet i ca 4 timer.. Kryss fingrene for meg jenter. Vet jeg ikke har ventet lengst, men har så utrolig lite lyst til å gå inn i min niende pp.. Er lei av å være prøver nå!!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jippi - jeg elsker live testing!!!! Hold oss oppdatert da!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for deg!
mammatil4gull Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 kryser fingrene for deg men også oss andre her inne .... vil ha spire nåååååååååååååååååååå ja
meg & mine små Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Nå? Hvordan gikk det? Er testen positiv? Ikke forveten jeg seint på en onsdagskveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå