Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 vet dere hva dere får? Så her i går at det var mange her som mente at spiss mage er guttemage. Stemmer det? Min mage er veldig spiss og lav sett fra siden( er det det som er spiss mage?). Ellers er den veldig rund når jeg sitter, og går i fra side til side. Den er ganske bred. Hva tyder det på? Stemmer dette med kjønn og mageform, for dere som har flere barn? Er så nysgjerrig på dette, og jeg ser aldri forskjell på en så kalt jentemage å guttemage.
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg og venninna mi har veldig like mager. Jeg venter gutt og hun jente. Har ikke helt troen på dette med mageform jeg.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Min mage er spiss denne gangen og jeg venter gutt Forrige gang var magen mere rund og jeg ventet jente.. Jeg bærer litt lavt og det gjorde jeg sist også. Syns egentlig at det er vanskelig å se forskjell på mageform jeg,, og man kan jo ikke bestemme kjønn utifra mageform heller,, men det er jo gøy å tippe da..
mamma+litenspire Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 æ venta jente og har spiss mage:) så trur ikke på d der me spiss mage=gutt..
hæppi;) Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har lik form på magen som deg hovedinnlegger; og har fått bekreftet gang på gang at det er en jente;)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 så spennende....pussig nok er det mange som har sagt at jeg har jentemage denne gangen, men jeg ser det jo selv at den er spiss, og leste her at guttemagene var spisse. Min er liksom både spiss og rund, alt etter om jeg sitter eller hvordan jeg står. Nå skal det sies at navlen min er kommet veldig mye ut. Mulig det er derfor den ser så spiss ut. Blir spennende å se hvem som skjuler seg der:-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 hei =) Dette er mitt fjerde svangerskap. har 3 gutter på 10,4 og 3 år. denne gangen venter jeg ei lita jente og jeg har hatt spiss mage alle 4 gangene. den eneste forskjellen på meg denne gang er at jeg har vært kvalm hele svangerskapet. ungene ligger forskjellig i magen og vi mammaer er jo forskjellig også. så jeg for min del har ikke sånn kjempe tru på jente og gutte mage.....
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har fått høre at jeg har typisk guttemage i alle svangerskapene. Foreløpig har det blitt 1 gutt og 4 jenter:-)
guttemamsen80 Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 god kveld!!! Vet ikke heller om det er så mye å gå etter....jeg har sett venner med høy mage få jente, venner med lav mage få jente, og samme magene ( i mine øyne) hos andre venner som har resultert i gutt! Har null peiling på dette selv, men det er moro å fundere. Jeg har veldig spiss mage denne gangen sett fra siden, og som deg føler jeg at den er rund og at midjen er borte....vet ikke hva jeg får. Har to gutter, og hadde spiss lav mage da også, nå føler jeg litt jente....vet ikke hvorfor...ikke mageformen i hvertfall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå