tjorven 1 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Vært på riksen, den var 13 uker stor og så så fiiiiin ut. Små sjanser for avik,(men med meg så vet en jo aldri) men kjente at det var godt å se, skal klare å slappe litt av med det nå og nyte det litt!! Dette blir bra KLEM
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Oi, høres helt fantastisk ut!!! Som du sier selv, dette blir bra!!! NYT DET!! Klem
Steinbukk77 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Så fint å se på de små i magen:) Jeg var på Ul forrige uke og så på nurket. Alt helt fint. Han vinket og sprellet bare for min skyld Gyn sa ho syntes han sa "hei mamma" også...hehe. Ho er så grom, ho gjør alt ho kan for at jeg skal tørre å ha et forhold til den lille. HÅper du tørr å slappe av litt mer og nyte svangerskapet. Skal du ta kromosomprøve? Så de på nakkefold og slike ting da du var på Riksen? klem
tjorven 1 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 Ja de så alt de kunne se nakkefold ol Sjansen for Downs var 1:13000 , de andre trisomi tingene enda mindre. Jeg fikk tilbud om duo test men jeg takket nei, (rare meg kanskje??!) men trisomi lidelser er det liten sansynlighet for, nå var det jo en helt annen kromoson feil som var gjeldene sist. Takker også nei til fostervannsprøve, sjansen for abort er større enn for kromosonfeil igjen så jeg tar rett og slett ikke sjansen. Har en helt annen følelse denne gangen er helt anderledes i kroppen :-) Godt å høre med deg og baby også! Hurra!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 så bra at alt går bra denne gangen!!! Lykke til videre og nyyyyyt graviditeten! KLEM
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Så herlig! dette går bra skal du se!!!!
Marit 75 Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Så godt å høre det går bra Gleder meg slik til jeg skal få se den lille på UL - bare to uker igjen Kos deg masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå