Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Vi har vært litt sånn frem og tilbake med om vi skal ta behandlingen privat eller offentlig, men nå er avgjørelsen tatt. Vi går privat, for vi vil ha baby så fort som mulig- koste hva det koste vil!!!!!!!!!!!!!! =) Jeg er såå glad for at vi tok dette valget, hadde ikke orka å venta på det offentlige........De på klinikken sa vi kunne komme i gang allerede neste mens...og vi skal på samtale om 14 dager....HURRAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er så glad nå- nå skjer det noe!!
lita78ღ Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 så bra!! vi tok samme valget og har ikke angret ennå. jammen nok venting som det er. Jeg har begynt å stikke i dag og er kjempespent. Håper du raskt kommer etter og at det blir baby på deg. klem
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Ja, helt enig! Å så spennende da lita78!!! Da blir det nok baby på deg snart...krysser fingrene for deg=)
VirreVirre Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Hei:) Så godt å ha tatt valget! Jeg vil bare si at jeg tror det var smart å velge privat. Hadde vi hatt en privatklinikk i nærheten, hadde vi valgt det vi også. Har akkurat hatt et avbrutt forsøk offentlig, og skulle sårt ønsket mer oppfølging, noe jeg tror de har mye større anledning til privat. Lykke til videre!!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Ja det forstår jeg godt! Håper du lykkes neste forsøk da Lydia82... Vi er så heldige å bo bare 1 time unna en privatklinikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå