smillamilla Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 huff.. har vært diskutert en drøss med ganger, men jeg husker ikke.. hvilken bind har dere kjøpt inn til etter fødsel? Jeg har veldig "liten" mens. så har aldri kjøpt store bind lissom.. holder det med sånne nattbind eller kjøper dere større på apoteket? skal vel helst være så myke som mulig? merke? hva gjør dere???
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Ha kjøpt inn Nattbind. Men forrige gang hadde jeg SABA selfsit, syns det er plaster til "rattattaen" ;-) Saba har ingen skarpe kanter, og er utrolig myke.. Men det er skikkelig "kjærringbind"
corian Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Fy fader, jeg grøsser ved tanken på å skulle bruke Saba selfsit..... Det er nesten 20 år siden sist, men jeg husker følelsen av å gå med bleie. Så synd at tampong er utelukket........ :-(
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Vent til du får "bindet" på sykehuset... DET er bleie DET!!! Hehe!!
(=snart mamma til twins=) Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 uff..eg trodde d stod BLIND etter fødsel
FuriLaks Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Okey, det her gruer jeg meg faktisk MEST til av alt!! Hater hater hater HATER å bruke bind! *grøss* *grøssegrøss* Huff. Måtte bare få det ut.
♥Spirevipp♥ Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg fikk vite at man blør litt mer enn en vanlig menstruasjon, men at det blir mindre og mindre for hver dag! Holder vel med et skikkelig nattbind...men dette får du vite på sykehuset!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Når jeg har mensen så bruker jeg bare tangabind. Da holder det kanskje å bruke nattbind for meg?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå