Gå til innhold

Nye magebilete (veke 23)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut heilt ferske bilete av magen min på profilen min (berre å klikke på nicket)

Andre som har bilete frå omtrent same tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har dessverre ikke bilde, men er også i uke 23 og vi ser så og si like store ut.

:-)

Skrevet

Så flott mage du har!! :-D

Gleder meg veldig til jeg er like langt på vei :o))

Skrevet

Fine bilder da :) har ganske lik mage som deg jeg å faktisk...

Skrevet

Merkar jo at magen blir større og tyngre. Trur chiquitin elskar å hive seg "framover" i magen når eg går/står slik at magen blir skikkelig tung. Herlig!! Det er fantastisk at "alle" ser at eg er gravid :)

Nilla og Muffin: Veit de kjønn på knerten der inne?

Skrevet

Vi venter en jente :-) Vet dere kjønnet da?

Enig i at det er godt å kunne "vise" at en er gravid..

Skrevet

Ja det er ganske tydelig nå at vi er gravide ;)

Jordmor var litt usikker men trodde det muligens var en gutt :) Skal på 3D UL om noen uker så da får vi vite det helt sikkert. Men har ganske gutte følelse selv så jeg tror det er en liten gutt der inne..

Skrevet

så fin mage du har:)

Du har hele veien hatt større mage enn meg du:)

Fint når alle kan se du er gravid etterhvert. er en del som fremdeles ikke skjønner det helt med meg (20+0 i dag, tror jeg..)

Skrevet

Vi veit ikkje vi. Ville ikkje vite, men oldemor er såå sikker på at det er ein gut etter å ha sett magebilete (ho har ni eigne svangerskap å samanlikne med). Eg har eigentleg inga kjensle verken mot jente eller gut. Og får eg ei "aning" skiftar det plutseleg. Så det blir spanande å sjå i juni!

Skrevet

åh, så fin :) Jeg er 21 uker i dag, og jeg synes magen har vokst litt lite... men folk ser det nå da, såvidt. Men nå vil den vel komme i rekordfart tenker jeg :)

Skrevet

Veldig fin mage:)

Er i uke 24, men jeg har ikke fått lagt ut bilder ennå Min mage ser litt mer 'kvapsete' ut, ikke helt tydelig en gravidmage ennå. Gleder meg til det blir mer tydelig, så det ikke bare ser ut som jeg er litt 'småfeit':)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...