Gå til innhold

Andre som blir litt lei av å være gravid av og til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg burde vel egentlig ikke være lei.. men må si at jeg skulle ønske jeg kunne knipse meg frem til juni!! hormonene hopper og spretter om dagen.. og med svangerskaps kløe og bekkenløsning blir ikke tingene noe bedre. men får håpe tiden fremover går fort. gleder meg til påsken er over. da begynner det å nærme seg!

Akkurat nå kunne jeg ønske det var juni :) sliter litt med hofta/bekkenet så det gjør at jeg ikke får jobba, eller hvert så aktiv som jeg ønsker....og da kan dagene gå litt saaaaakte.... men for all del koser meg veldig som gravid også :)

Selvfølgelig er det dager jeg skulle ønske jeg var ferdig.

Samtidig vet jeg at dette er siste gang jeg kommer til å gå gravid, siste gang jeg får kjenne på den fantastiske følelsen av å ha en sprell levende baby vokse i magen min.

Jeg sliter nokså mye med bekkenløsning også, men allikevel nyter jeg hver eneste dag som gravid.

:-)

Annonse

har i grunn ikke så mye å klage på, så jeg skal vel i grunn ikke si at jeg lei ennå... men...

er ganske sliten på ettermiddagene, og føler meg litt sånn klumpete i kroppen for tiden.

syntes ikke det finnes det store utvalget av mammatøy i kjedebutikkene, og det som er, er ikke noe fint.

syntes også at mammatøy fra spesialforetninger er himla dyrt til tider...

gleder meg enormt over livlige spark fra magen, så jeg holder ut noen måneder til! :-)

Jeg synes jeg har vært gravid i evigheter nå. Først kontinuerlig kvalme i 4 mnd, så bekkenløsning. Har blitt ganske så stor, slik at ting som å ta på meg sko o.l blir pes. Det er ubehagelg å sitte, føler at jeg får maggen oppunder ribbeina slik at jeg blir helt øm og støl.

Men, er nok siste gang jeg er gravid også, så jeg synes jo det er koselig også. Lillebror er meget aktiv, og turner rundt dagen lang.

Blir veldig trett og sliten for tiden. Ikke mye overskudd til å gjøre noe etter jobb. Men vesla i magen sparker i vei og ser ut til å stortrives for tiden og det er jo bra. Men disse kiloene som har kommet den siste tiden er ikke bra. Har ikke gått opp så mye men var veldig slank før jeg ble gravid så derfor synest det ganske godt nå...mener jeg..... Har forresten funnet ut at mammabuksens store hemmelighet er rett og slett komfort :) Mine gamle jeans i str 25-26 kan jeg skyte en hvit pil etter. Presset meg oppi til for to uker siden. Da var det bare å innse fakta;jeg har fått mage!!

Forrige svangerskap var jeg i KNALLFORM og trente til jeg var på overtid! Full av energi og overskudd hadde jeg ingenting mot å være gravid. Følte meg så flott og hadde ingenting mot å gå over tida...

Denne gangen er det HELT annerledes. Er i elendig form fordi jeg har veldig bekkenløsning, må sitte stille stort sett hele dagen, får kynnere og vondt i magen av ingenting og blir SPRØ av å ikke kunne gå tur ut med datra mi eller dra på dansetrening. Prøver å få dagene til å gå med å lime inn bilder i album og andre stillesittende aktiviteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...