HeidiPeidiBeibi Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Er det noen som har handlet her som kan dele av sine erfaringer? Har planer om å kjøpe vogn der, men tror jeg har lest et sted at servicen er elendig om man har noe å reklamere på? Evt også erfaringer med Happyland eller Babyproffsen?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Fikk ikke elendig service, hadde mottatt feil kalesje og det ble rettet opp i med en gang. I tillegg fikk vi plukke litt varer i butikken som "plaster på såret". Bestilte ny kalesje til Emmaljunga vogn og sparte faktisk 1000 kroner på det i forhold til å kjøpe her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hos Kattis så er det bra service hvis du skal kjøpe vognen. Men hvis du spør eller kristiserer noe så er de kjempe sure, jeg liker å handle på happyland, der er det kjempe bra service, uansett hva det er så er de kjempe hjelsomme. har kjøpt 5 av vognene mine der og da den ene ble ødelagt fikk jeg en ny en og hvis det er noe galt med vognen så reparere de uten spm. Kjempe fornøyd der i hvert fall.
HeidiPeidiBeibi Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 Takk for svar! Noen flere?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Har bare erfaring fra Happyland, og der er de kjempe hyggelige. Får all den hjelp du trenger og hvis det er noe galt med en vare du har kjøpt der tidligere gjør de det de kan for å rette opp i det og fikse feil, evnt gi deg ny vare!! helt super der, men de to andre har jeg ikke noe erfaring fra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå