Gå til innhold

Noen som har barn med KISS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har flatt bakhodet, og det er skjevt så HS hennviste til fysioterapaut. Hun merket ikke noe galt med nakken, men HS ba meg bestille time hos en manuell terapaut. Hun merket at hun hadde noen låsninger på venstre side i nakken, så hun bøyde hodet til sidene, og dytta litt i det osv.. Jenta mi skreik så fælt! Så ut som hun hadde kjempevondt! Jeg syns så synd på henne og har egentlig ikke noe lyst til å gå tilbake.. Men det må jo sikkert til.. Skriker deres barn, og har veldig vondt når de får behandling? Hun er foressten 3,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi er ferdige med KISS-behandlingen. Vi trengte kun to behandlinger. Hun skrek noe, men jeg merket så stor forbedring at det var ikke i mine tanker å ikke ta flere behandlinger. Du bør i aller høyeste grad fullføre behandlingene. Det er det bestefor barnet ditt.

Skrevet

Heia. Hu en jenta mi har kiss og har hatt to behandlinger for det.Hun gråt ikke når hun fikk behandling. Trur egentlig hu syns det var ganske behagelig for hun smilte og var så fornøyd til han som behandlet henne.Men han bøyde ikke fælt på henne bare stimulerte nakken hennes.Trur nok det er vondt for dem om dem bøyer på dem.Er jo en grunn til at dem ikke snur på hodet til den ene siden. Der går nok sikkert bra med behandlingen,hun får det i hvertfall mye bedre etterpå:)

Skrevet

Ja, jeg skal selvfølgelig fullføre behandlingen, for jeg vet det er det beste for barnet mitt, men jeg bare lurer på om det er normalt at de hylskriker sånn når de får behandling.. Hun har foresten vært helt utafor i hele dag, skreket hver gang jeg har lagt hun fra meg. (før har hun nesten alltid vært blid og fornøyd) hun fikk behandling i går.

Skrevet

Jenta mi hylskreik ikke, og definitivt ikke etterpå. Hun skrek MYE før hun fikk behandling første gang, og ble bli og fornøyd etterpå. Dette kan også ha sammenheng med at hun var bare 4 uker ved 1. behandling og10 uker ved andre behandling. Vet ikke hvor du bor og hvor du får behandling, det kan jo evt vurderes å skifte manuell terapuet? På hjemmesidene for KISS er det en del manuell terapueter som anbefales

Skrevet

vesla her har også kiss, 3 mnd nå. Første behandling etter fyllte 2 mnd, skrek veldig. Andre behandling to uker etter gråt hun bare litt. Og tredje var hun bare blid. Vi skal få oppfølging av han etter at hun har fyllt 5 mnd.

Skrevet

Men hvordan har babyene deres vært dagen(e) etter behandlingen da?

Skrevet

Jeg var hos manuellterapaut med jenta mi i dag, hun er 12 uker akkurat.

Hun gråt litt da han underskte ryggen og nakken hennes, men da hun fikk behandling gråt hun ikke i det heletatt.

Viktig at du gjennomfører behandlingene så barnet ditt kan få utvikle de motoriske evnene sine på riktig måte. Dette er ikke noe som går over av seg selv.

Jeg kontaktet manuellterapaut på egenhånd jeg, fordi jenta mi ble tatt med vakum og jeg hadde hørt at det kunne påføre litt nakke trøbbel, og jaggu hadde jeg ikke rett.

Hvis du lurer på om det finnes en slik manuellterapaut der du bor, er det bare å gå inn på Kiss-kidd.no der står det du trenger å vite om kiss.

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...