Gå til innhold

a-hus 15-17 desember?? :)

j84 <3 2 nydelige prinsesser<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var ikke så mye på fellesrommet, hadde en grusom fødsel med KS til slutt, så jeg var ikke så veldig sosial av meg den tiden jeg var der. Så vel noen håndballkamper på fellesrommet ellers så var jeg jo så heldig å ha mannen min der hele tiden også om natten så da blir man ikke så sosial. Er kjempenysgjerrig på hvem du er, da!

Annonse

hmm... så ingen håndballkamper,men var endel på fellesrommet, er litt sjenert så snakka vel ikke sånn kjempe masse med fokl:) men tror jeg var en av de yngste mammaene der de dagene, ble 22 den 14.12 :)

gikk som regel i grå joggebukse og sykehus sjorta,evt rød fleece jakke... hmm husker to styk som hadde mannen sin der mye, en med tvillinger og en som hadde fått en jente med utrolig masse hår:)

og en som så ut som om hu hadde utrolig vondt i ks såret sitt...

hmm hadde du sånn slange/dren fra ks såret?

hmm... med rød sløyfe i?? (på sykehuset altså)

satt engang samtidig med de som hadde jenta med masse hår, på tv-stua. da hadde jeg besøk av sambo og hans sønn på seks år:) de satt også der inne sammen med oss...

var forestn bilde av mamman og pappan og den lille jenta med masse hår sammen i avisa,syns jeg å huske..

Hei igjen:)

hmm tror ikke jeg vet om jeg vet hvem du/dere er (skjønte du den??:P)

Jeg bor på Mogreina, Ullensaker kommune...

hmm var du forkjølet også?? husker ei som hørtes sikkelig potte tett ut, det kan ikke ha vært godt når man akkurat har fått en liten baby..

men er ikke sikker på om hu hadde fått gutt el jente...

jeg bodde på rom med ei som jeg veit var sikkelig håndball fan, var d du som sa du så håndball kamper da tro?? hu hadde iallefall fått en jente også..

hmm.... lurer lurer jeg nå... hvor bor dere??

Du har nok ikke sett meg på sykehuset. Jeg var ikke forkjølet, men så på håndballkamper mens jeg var der, var vel omtrent de eneste gangene jeg var i TV stua. Jeg bor på Kolbotn, helt på andre siden av byen. Det enste av fellesgreier jeg var på var når fysioterapeuten hadde en fellestime der hun stort sett snakket om knipeøvelser (som jeg er skikkelig ræva på å gjøre!). Jeg var litt lost mens jeg var på sykehuset siden jeg hadde en forferdelig fødsel og skikkelig ammeproblemer. Registrert ikke så veldig mange andre der...

Annonse

ok, hehe var ikke på fysio time jeg,hmm kansje derfor jeg kniper så lite??? :P hadde en grei fødsel,endel sting pga klipp, mn klarte rett og slett ikke å slappe av på sykehuset,jeg ville HJEM jeg:) så fikk jo dra ett og et halvt døgn etter fødsel, selvom sykepleieren "min" syns d var tidlig:)

så kom vi hjem,fikk slappe av å amminga gikk rett til hel...e ;) ganske snodige greier,men men mme er godt d også, d syns iallefall snuppa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...