mirremamma Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 jeg er litt usikker, står mellom to valg. den lokale fødestuen her i brønnøysund eller på sykehuset i sandesjøen.. her i br.sund blir d en "naturlig" fødsel uten feks epidural og slike ting mens hvis jeg velger sykehuset får jeg flere valgmuligheter å velge mellom... men nå har de selvsagt laget en ny regel om at hvis man føder i sandesjøen må man ha barselstiden der også... d er jo ikke no gøy når man har familie og venner her hjemme... huff syns dette er et vanskelig valg jeg...
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hvor langt unna er det egentlig? De som vil komme på besøk, kommer sikkert uansett. Jeg ville syns det var tryggere å føde på sykehus - OM det plutslig skulle skje noe. Ikke SÅ mange dager på barsel uansett. Kanskje du ikke er så keen på besøk heller... Har du noen kjente med erfaring? Hør m de evt. Lykke til med valget!!!
mirremamma Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 er tre timer unna til sykehuset med to ferger.... har fått forskjellige råd...både d ene og d andre... ikke lett dette nei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå