Gå til innhold

Hva syns dere om Hege?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner flere Hege, og det er bare flotte og veldig pene jenter faktisk - langbente blondiner alle sammen:-) Også har vi jo Hege Schøyen da, som er en flott representant for navnet. Navnet var veldig populært på 70-tallet, men kaller du datteren din for Hege nå tror jeg hun blir ganske alene - og det er jo litt kult:-) Jeg liker navnet!

Siden det er mitt eget navn, må jeg nesten slå et slag for det. Heia Hege!

Har alltid syntes det var et helt enkelt og greit navn, selv om det var litt kjedelig da jeg vokste opp naturligvis. Nå om dagen er det veldig sjelden på småjenter.

Annonse

• 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

• 3 måneder senere...

Jeg liker veldig godt enkle og litt "gammeldagse navn". Tror vår jente skal hete Åse og det er jo litt i samme kategori, selvom det kanskje er enda mere gammeldags=) Jeg er selv litt lei alle dagens poppisnavn og dobbeltnavn, men synes du skal velge det navnet du liker best uavhengig om hva som er "in" eller ikke. Når man velger navn som ikke er så populære så får det på en måte en ny personlighet...selvom mange forbinder Hege eller andre navn m en de kjenner som er godt voksen. Jeg synes hvertfall ikke det er kjedelig. Jobber selv i barnehage og der er det nok av Emilie, Sofia, Thea, Lukas, Aleksander og andre poppisnavn...uten at jeg misliker disse navnene...for all del, de er veldig fine...men synes det er fint at ikke alle velger samme.=) Lykke til med navnevalget ditt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...