Gå til innhold

Da ble jeg 50% sykemeldt :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble jeg 50% sykemeldt....hmmmm ik helt fornøyd me d... men men.. 82dager igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... Trøsteklem!

Kan jeg spørre om hvorfor? Sliter i jobben selv, løper rundt hele dagen og det resulterer i vond rygg/lyske og masse kynnere :0(

Lurer på om jeg skal be om 10-20 % sykemelding, legen har sagt at det er ok før pga jobben jeg har. Har litt lyst til å ha det ok også de siste 8 ukene av svangerskapet....

Flere som er sykemeldte og vil si noe om hvorfor og når i svangerskapet de ble det?

Skrevet

Jeg er sykemeldt jeg også.. 100% helt fram til fødselen...=( vi har termin samme dag forresten...=)

Skrevet

jeg jobber som frisør, så d blir mye ståing hele dagen... har hat vondt i ryggen siden før jul men verre nå. er også plaget med kynnere og at jeg blir svimmel og nesten svimer av... dette kommer av at babyen legger seg bak i ryggen og gjør at d kommer mindre blod opp til hjerte(legens forklaring) og da blir man svimmel. kjenes også godt når man ligger på rygg over tid... ellers er d bare at jeg blir så fort sliten... rare greier dette... har lagt på meg 7kg og er i uke 29 så tyngre er jeg no også blitt....

Skrevet

har du også termin 30.april? tror du du får før el kommer til å gå over?

Skrevet

Hei Mirre.. Kjekt å "se deg" igjen her.. Jeg hørte at Chill hadde truffet deg på omvisning på KK?.. Så du er blitt 50% sykemeldt nå... Kroppen din har vel godt ut av det og det trenger jo ikke være ut svangerskapet, hvis det bedrer seg litt ang svimmelhet osv etterhvert..(Siden du sier at du er misfornøyd med det)

Jeg er begynt på en uke ferie, og så skal jeg ha permisjon fra om en uke av,, Det er godt å få roe ned nå.. Jeg har bare 4 uker til termin nå, og ting er tungt. Spesielt siden jeg har en liten jente på 2år hjemme som trenger meg og som er syk for tiden med influensa..

Vi gleder oss til lillebror skal komme..

Klem. *36+1*

Skrevet

hei:-) lurer på om du forveksler meg med en annen "mirre"? for jeg vet ik hvem Chill er og hvor kk er:-) kanskje bare jeg som tuller nå el???

Skrevet

Jeg skjønte på fødested-innlegget ditt at du ikke er den Mirre jeg kjenner.. Trodde ikke det var flere som kalte seg det på BIM, og hun jeg kjenner venter i april hun også,, derfor jeg tok feil...

Beklager..

Skrevet

Hei!

Jeg er 20% sykemeldt nå, ble det forrige uke, er 34 uker på vei. Jeg sover dårlig om natten, så å begynne på jobb kl. 10 istedet for kl. 8. har hjulpet meg en del. Men jeg lurer på om jeg skal høre om jeg kan få 50% fra neste uke og ut de siste 3 ukene før permisjon, for jeg har store problemer med å komme meg opp om morgenene fremdeles, og det eneste jeg tenker på når jeg kommer hjem fra jobb er å sove...

Synes absolutt du burde be om en sykemelding på 20% hvis du har en slitsom arbeidssituasjon. Det er jo ikke meningen at vi skal slite oss ut nå på slutten heller. Tenk om baby kommer FØR termin i tillegg, da får man jo ikke tid til å slappe av i det hele tatt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...