Gå til innhold

Da ble jeg 50% sykemeldt :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble jeg 50% sykemeldt....hmmmm ik helt fornøyd me d... men men.. 82dager igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... Trøsteklem!

Kan jeg spørre om hvorfor? Sliter i jobben selv, løper rundt hele dagen og det resulterer i vond rygg/lyske og masse kynnere :0(

Lurer på om jeg skal be om 10-20 % sykemelding, legen har sagt at det er ok før pga jobben jeg har. Har litt lyst til å ha det ok også de siste 8 ukene av svangerskapet....

Flere som er sykemeldte og vil si noe om hvorfor og når i svangerskapet de ble det?

Skrevet

Jeg er sykemeldt jeg også.. 100% helt fram til fødselen...=( vi har termin samme dag forresten...=)

Skrevet

jeg jobber som frisør, så d blir mye ståing hele dagen... har hat vondt i ryggen siden før jul men verre nå. er også plaget med kynnere og at jeg blir svimmel og nesten svimer av... dette kommer av at babyen legger seg bak i ryggen og gjør at d kommer mindre blod opp til hjerte(legens forklaring) og da blir man svimmel. kjenes også godt når man ligger på rygg over tid... ellers er d bare at jeg blir så fort sliten... rare greier dette... har lagt på meg 7kg og er i uke 29 så tyngre er jeg no også blitt....

Skrevet

har du også termin 30.april? tror du du får før el kommer til å gå over?

Skrevet

Hei Mirre.. Kjekt å "se deg" igjen her.. Jeg hørte at Chill hadde truffet deg på omvisning på KK?.. Så du er blitt 50% sykemeldt nå... Kroppen din har vel godt ut av det og det trenger jo ikke være ut svangerskapet, hvis det bedrer seg litt ang svimmelhet osv etterhvert..(Siden du sier at du er misfornøyd med det)

Jeg er begynt på en uke ferie, og så skal jeg ha permisjon fra om en uke av,, Det er godt å få roe ned nå.. Jeg har bare 4 uker til termin nå, og ting er tungt. Spesielt siden jeg har en liten jente på 2år hjemme som trenger meg og som er syk for tiden med influensa..

Vi gleder oss til lillebror skal komme..

Klem. *36+1*

Skrevet