Bruble Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 ... Lillebror!!! Var på ultralyd i dag, og jordmora så det kjempegodt.. jeg så det ikke da men:p Skal på ny ultralyd 27. mars fordi morkaka lå litt langt nede. Greit å få sjekka det opp, og samtidig få sett lillegutt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 så gøy da. Jeg har ikke vært på UL enda, skal 19.februar. Men jeg har høyt BT da, så jeg skal på kontroll tirs 13. GRuer meg til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 7. februar 2007 #3 Del Skrevet 7. februar 2007 Gratulere så masse til dere begge.. Lenge sia æ har vært her no.. dagene flyr jo avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer så masse til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Petrine- Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer så mye til dere begge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia76 Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvis Skrevet 9. februar 2007 #7 Del Skrevet 9. februar 2007 Så kjekt! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gl@dmor Skrevet 9. februar 2007 #8 Del Skrevet 9. februar 2007 Så artig, gratulerer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 15. februar 2007 #9 Del Skrevet 15. februar 2007 gratulerer med en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå