Gå til innhold

Deppa i dag............... =0(

Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen i dag er skikkelig bedriten (unnskyld ordspråket...)

Tanta har kommet etter EXUen for snart 2 uker siden, og er liksom bare en bekreftelse på at jeg ikke lenger er gravid............

Men egentlig så er det jo bra at tanta har kommet, får bare håpe nå at syklusen blir sånn noenlunde normal (akkurat i dag tror jeg selvfølgelig at syklusen blir skikkelig "fucked-up" etter alt som har skjedd, og at vi nå kommer til å virkelig slite med å bli gravide igjen, og at siden jeg bare hare en eggleder nå, så kommer jeg ikke til å få eggløsning så ofte......)..............

Har grått noen tårer i dag ja........skjønner ikke hvordan dere damer som har mista mange ganger eller har hatt mange pp, klarer å holde ut! Dere må være utrolig sterke......

*snufs*

Hilsen, med litt endra nick,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så leit for deg da... Men det positive er iallefall at tr kom såpass raskt tilbake, så da kan du finne ut syklusen din. lykke til videre, neste gang sitter den nok!

Skrevet

Skjønner godt at det er tøft å sitte igjen med bare en eggleder. Men men jeg er sikker på at gullegget du har ventet på sitter i den andre! Ellers får du pleie deg selv litt ekstra godt under denne tanta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...