Henrik's mamma Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Synes det er litt kaldt om dagen. Liker å gå tur både for lillegutt og for min egen del. Godt med frisk luft. Lurer på hva dere andre gjør nå som det er kaldt og snø ute.
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Vi går som regel en tur hver dag, ellers er vi på besøk eller har besøk. Nå de siste dagene har det blitt en kjapp tur ut i vogna, gått til butikken og hjem igjen. Så har vi kost oss hjemme. Han har fått helt dilla på å kaste ball til meg for at jeg skal kaste tilbake, så vi bruker mye tid på det...hehe
Fødemaskinen Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Her blir det som Viktoria sier, ut en kjapp tur til butikken. Er så hjemme og koser oss. Leker med ham på teppe, synger og traller. Har litt bersøk av venninner og familie. Husarbeid blir en jo heller aldri ferdig med.
beky Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 brr..ja det er kaldt, turene begrenses til å hente/levere storebror i bhg. eller til butikken. Spiser, leker, synger, husarbeid, husarbeid, husarbeid, besøk og kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå