Gå til innhold

Gode venner med og uten barn

Anbefalte innlegg

Har dere mange gode venninner med og uten barn?Jeg har ingen venninner som har fått barn enda,håper snart de kommer etter...men de er fortsatt mer opptatt av fest, reiser og shopping.Måtte le da en venninne av meg sa at hun skulle på spa, hun sa "det kom til å bli godt med litt pleie"... og hun gjør ikke annet enn å dille med seg selv og være perfekt...mens her har jeg gått gravid, vært gjennom barseltid osv og ser ut som et takras (føler meg som et iallefall)...tror ikke folk som ikke har barn aner hva dvs å ha små babyer i hus:) Hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8131154-gode-venner-med-og-uten-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har heller ikke noen venninner som har barn... enig med deg at folk som ikke har barn ikke aner hva det vil si å ha barn i huset.. når jeg var høygravid spurte venninner om jeg ville bli med på byn, akkurat som at jeg orka det da..hehe...

jeg håper oxo noen venninner kommer etter, så Amalie får noen leke kamerater etterhvert..hehe.:)

alle mine veninder har barn el utenom 3 av de da:)oxo har jeg ei som venter barn nå i april som jeg går og mobber og erter litt på (sier at det er såååå deilig og være ferdig og mobber hu for magen,for det gjorde hu med meg)... hehe

de 3 som ikke har barn har maset på meg siden jeg fikk jonathan om at jeg må være med på fest snart.. hehe.. og de har spurt om og få passe han...(tror nemlig ikke at de kommer til og få barn selv på maaange år de er nemlig lesbiske, men de ønsker seg barn alle sammen da)så får se om jeg tør og overlate lille mann til de hehe

Annonse

huf da... nei her er venindene mine helt i hundre.. hehe de satt og pratet med magen min når jeg gikk gravid oxo hehe.... og når jeg nermet meg termin ringte de HVER dag for og høre om noe hadde skjedd.. hu ene ble så rørt når hu så lille gutt 1 gang at der randt tårene.. hehe.. de er verdens beste venner altså:)

da jeg ventet min første,så spurte ei vennine av meg (uten barn)

om jeg nå skulle kjøpe meg en sælla-bukse..........

jeg så litt merkelig på henne.......for jeg hater jo sællabukser.....

jo sa hun,for det gikk alle gravide med...

ikke sant...som om jeg noensinne ville passe en sællabukse..

men jeg har fått slengt kommentarer om at jeg var blitt kjedelig når jeg var gravid og hadde fått barn.

å de kunne ikke forstå hvorfor jeg skulle tisse så mye da jeg var høygraivd...hehe...

mine veninder syntes det at det var morro og ha meg med på fest da jeg var gravid for det var jo ikke noe forskjell med meg, jeg var i like godt humør, rapet like mye som de og tisset som om jeg skulle ha drekt hehe.... oxo syntes de det var enormt morro og se meg danse når jeg var høygravid... så vel ut som en sirkus ku hehhe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...