Gå til innhold

Er det noen som har 3 gutter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter gutt nr 4. Har to levende gutter og lurer på hvordan det blir å få en gutt til. Er det mer mas enn å ha to gutter og en jente????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke 3 gutter men har vokst opp med 4 gutte kusiner som jeg har hatt tett relasjon til og det jeg kan si er at det har vært mye støy og bråk i det huset. Det er vel kanskje det som har vært den største forskjellen fra vårt hus (3 jenter og 1 gutt) - Lydnivåen.

Guttene har liksom styrt familien litt mer enn hva som har vært hos oss. Med andre ord større aktivitet og høyere lydnivå. Ellers har alle vokst opp til å bli flinke ungdommar/voksne. Lykke til med 3 gutter.

Skrevet

Jeg har to gutter på 5 og 8 år og de er snille, rolige og omsorgsfulle gutter. Ikke noe høyt støynivå her i huset. Tror guttene er enkelere å ha med å gjøre i pubertetstid enn jentene kan være. Men det er jo selvfølgelig individuelt.

Jeg ble fantastisk glad da jeg fikk vite at det var en gutt i magen. Det er jo liksom gutter jeg kan, føler jeg. :-) Ønsker deg lykke til med gutten!

Skrevet

Hei! Jeg har 3 gutter på 6,5 år, 4 år og 2 år.

Venter vårt 4`de barn. (Så ingen guttetiss denne gang..men men)

Jeg vil absolutt ikke si at det er noe mye bråk eller overdreven aktivitet i vårt hjem... Jeg er veldig førnøyde med å ha gutter, og de er utrolig omsorgsfulle overfor hverandre. De krangler sjelden, og har mye glede av hverandre.

Ville bare si at det er topp med 3 gutter, enda så forskjellige de er av vesen. Bare så synd at alle andre ønsker oss ei jente denne gang...

Skrevet

Hei.Venter selv gutt nr 3..Har en på snart 9 og en som blir 3 samme mnd som babyen kommer:)Går bra med de 2 jeg har..Men,det er jo bra mellomrom da..Skulle jo ha snakket med min farmor om dette..7 gutter fikk hun gjennom livet..Ikke 1 jente ..Spennende dette,har sagt jeg skal holde på til jeg får jente:)He he..

Skrevet

3 gutter er kjempetopp, høyt aktivitetsnivå og verdens herligste unger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...