Gå til innhold

Hei alle sammen! Noen som kan være så snill å svare meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er 8 uker på vei med vår lille spire og gleder oss helt sinnsykt.

 

Så har det seg sånn at vi ikke har hatt sex siden vi fant ut at jeg var gravid. Noe som er ganske lang tid. Jeg tror ingen av oss har hatt spesielt mye lyst men hos meg ligger det en redsel. Jeg tenker at jeg vil vente til jeg er 12 uker på vei. Tror det er fordi jeg tenker at man kan miste ved å ha sex og særlig før 12 uke. Er så redd det kan skje noe med babyen vår..

 

Er dette riktig eller helt på jordet?? Noen som kan svare meg på det?

 

Jeg og samboeren snakker om det så det er ikke noe problem, vi har begge bare lite lyst. Men jeg vet jo hvorfor jeg ikke har lyst... Hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er ikke farlig å ha sex for dere!! Anbefales av leger og jordmødre, så ikke bekymre deg. Det er bare i tilfeller der legen har sagt du ikke bør det (senere) at du kanskje må la være.

Jeg er også i uke 8 og har hatt sex flere ganger. Men lysten er mindre, uten at jeg vet hvorfor, men redd for å ha sex er jeg ikke.

 

Kos dere, når lysten kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har aldri lest eller hørt noe om at det er farlig med sex når man er gravid. Vi har hatt sex flere ganger etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men vært litt forsiktige, om du skjønner. Jeg nyter det så lenge det går an å ha "vanlig" sex; før jeg er for kvalm eller magen blir i veien:) Tror ikke noe galt kan skje, håper noen vil si det hvis ikke!

Men altså: Fosteret ligger trygt inne i livmora, og så langt kommer aldri penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...