Gå til innhold

Ser rødt igjen!

Engelen*My

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så gjerne hatt noen synspunkter fra andre som har opplevd noe av det samme!

Hadde en MA i midten av nov og ble kjempelykkelig etter at jeg ble gravid på nytt etter mens den 18 des.

Lykken ser derimot ut til å snu.....

Begynte med brun utflod fre den 2.2 og det har bare blitt mer og mer etter det. Litt rødt lørdag og endel rødt mandag. Utover i uka synes jeg det bare blir mer og mer. Kommer stort sett når jeg er på do, etter jeg har tisset....

Var på innvendig UL på mandag og de fant et 5mm embryo med et bankende hjerte. Ble veldig glad for det, men er usikker på hvordan dette vil ende. Ny UL i morgen.....

Noen som har opplevd det samme? Hvordan gikk det med deg/dere?

Veldig takknemlig for svar........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med utfloden og blødningene hørtes veldig likt ut som da jeg hadde (oppdaget) en MA, men hos meg var embryoet dødt og hadde vært det lenge. Det sies jo at hvis du først har sett et bankende hjerte på UL så er sjangsen for at det skal gå bra veldig stor?

Håper det beste for deg!!! Du må skrive her etter UL'en i morgen!

Skrevet

Takk for svar:)

Synes dette ligner veldig på min MA i nov selv. På mandag gikk jeg derfor til UL med forventninger om at det ikke skulle være noen aktivitet. Mannen min ble til og med igjen ute på gangen...... Men liv var det.....

Var på do igjen nå..... Kommer helt friskt blod, men fortsatt bare etter jeg har tisset......

Noen som vet om slimhinneblødninger kan være store?

Veldig takknemlig for svar....

Skal prøve å skrive inn her etter UL i morgen, om jeg ikke er helt knust da:(

Skrevet

Jeg har hørt om kvinner som har blødd tidlig i svangerskapet og at det har gått helt bra.

Håper alt går bra for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...