Gå til innhold

Min datter har avvist meg :(


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Min søster kom innom for at jeg skulle kunne farge håret og fjerne disse grå hårene som har tittet frem. Jeg hadde i hårfargen og gikk inn i stua for å si hei.. Emma var litt surkete så bestemte meg for å bare gi henne litt melk og så kan tante ta henne igjen.. Hun er bare så fornøyd helt til hun "lukter" meg... Dette er ikke min mamma... (Hårfarge lukta overdøvet vist alt..) Hun ser på meg med fortvilelse i ansiktet og begynner å hyyyyle og har nå hylskreket i 5min... Jeg måtte gå ut av stua for hun klarte ikke å roe seg ned... Bare så på meg og hylte... bare 10 min igjen så kan jeg skylle dette ut... herregud så stressende :( stakkars lille pia mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars lille jente... Hun ble tydeligvis skikkelig forvirret over lukten, hun. Heldigvis får du skylt ut lukta snart, da!

 

Jeg bruker briller/kontaktlinser. De første ukene etter fødselen brukte jeg bare briller. Så når jeg tok på meg linsene for første gang på 4-5 uker så var Karsten skikkelig skeptisk i ett halvt minutts tid... Nå er han vant til at jeg forandrer "utseende" i blant da, heldigvis. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de vet hvordan de vil ha det :-) Jeg har selv blitt "avvist" av jenta mi, etter at morfaren passet henne... Når han kom å skulle levere henne tilbake så hun rett gjennom meg og snudde seg når jeg gikk bort for å få klem/oppmerksomhet. Verste jeg har vært med på :-) Men hun blei fort glad i meg igjen da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...