2 gutter og 1 jente Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 heisann! Jeg leste her inne for en stund siden om noen som nevnte en bedoevende krem eller salve, som kunne vaere bra aa bruke hvis man har sprukket mye for aa gi litt lindring ved f.eks dobesoek. Noen som vet hva denne salven/kremen heter? Venninna mi foedte for to dager siden, og hun sprakk endel, jeg nevnte dette for henne, og hun vil gjerne vite hva salven het....Saa haaper dere kan hjelpe?
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 xylocain heter den og selges på apoteket
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 kjempeflott! tusen takk! Og denne er liksom okey aa bruke paa saanne omraader der neddi da?
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Du kan bruke den ja. Da menner skal katetriseres brukes denne som en bedøvelse gel på dem.
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 kjempeflott! Takk skal du ha.
Faylinn Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Ville bare si at den kan svi litt med en gang, men det er ikke farlig. Har brukt den i det området selv, etter legens ordre. På sykehuset kan hun få xylocain i flytende salve hvis det er vondt å smøre på den harde kremen.
2 gutter og 1 jente Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2007 saa det finnes ogsaa? jeg syns saa synd paa henne som sitter der og gruer seg til hver gang hun maa paa do. Jeg skal gi henne beskjed. de var desverre utsolgt for salven paa sykehusapoteket i gaar, saa jeg veit ikke om hun har faatt tak i enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå