Anonym*Gullklump* Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Og jeg er GRAVID.......... Endelig...... Sender dere alle masse masse masse *******************************************BABYSTØV************************************************************************************'BABYSTØV********************************************************'''BABYSTØV********************************************************BABYSTØV******************************************** Lykke til videre folkens flytter vel over på 1.trimester eg no... Masse lykke til og håper det snart sitter en spire på dere og;o) Mange klemmer fra OSS.....
Høstmamma27 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Oooi,gratulerer så mye med spiren. håper på tur snart *ta til seg masse av babystøvet* lykke til
L<3E<3 Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 gratulerer så mye!! lykke til med spiren:) jeg tar imot masse babystøv...takk....
camelia4årpåvent Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Det var det jeg visste!!!!!!!!!!!!Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!!!!Så gøy at du ropte på meg, er litt stolt nå..=)Tar imot babystøv med begge henda!!så kanskje er det min tur den 15! Lykke til videre i svangerskapet og inn på 1tri!!!
Nela Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer så mye og lykke til på 1.tri:) Takker for babystøv, det kommer godt med:)
meg & mine små Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer med spiren! Lykke til videre! Tar med meg min del av babystøvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå