Gå til innhold

ang det å få igjen TR etter MA?

stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

jeg venter og venter og venter...vil så gjerne at TR skal komme tilbake...hvor lenge tok det med dere???

er litt over tre uker nå siden utskrapinga..på skrivet jeg fikk stod det at mensen ville komme til vanlig tid, men hva er vanlig tid? når jeg skulle hatt mensen etter vanlig beregning viss jeg ikke hadde vært gravid eller regner man utskrapinga som en mens...om dere skjønner???

håper på mange svar...

Fortsetter under...

De sier at dagen for utskrapningen regnes som første dag av en slags "mens", så de som blir gravide igjen uten en vanlig mens først regner den dagen som første dag av siste mens. Ellers stod det på min lapp at en normalt fikk mensen 4-6 uker etter inngrepet, men jeg har også sett mange her som har ventet noen uker lenger, og det er nok heller ikke unormalt.

Så når de skriver "vanlig tid" mener de en vanlig syklus fra den dagen du fikk utskraping, altså vanligvis 28 dager.

Lykke til! Jeg ligger litt 'bak' deg, er bare en drøy uke siden min MA, så jeg må nok vente enda litt til før jeg kan begynne å håpe på å få prøve igjen...

heisann kristin-prøver igjen:)

trasig at du også har mista...syklusen min vr på 28dager før graviditeten så jeg håper på at den kommer til uka...da er det 4uker siden utskrapinga..hvor langt var du kommet da du mista??og hvordan oppdaga du d?

lykke til igjen kristin...skal si fra når jeg få TR tilbake:)

Jeg var i uke 10, og fant det ut fordi jeg fikk en tidlig ultralyd. Jeg var litt urolig helt fra starten av(visste at jeg var gravid over en uke før IKM), og bare nevnte for legen at jeg kunne tenke meg en tidlig UL, og det fikk jeg. De fant bare en tom fostersekk, selv om jeg hadde graviditetssymptomer helt til utskrapningen dagen etter, så det var egentlig et sjokk.

Min syklus er stort sett på 27-28 dager, så jeg håper at jeg også er i normal gjenge igjen snart.

Masse lykke til!! Får håpe vi i løpet av de neste månedene kan møtes i 1.tri - jeg må innrømme at jeg likte meg bedre der, så lenge det varte...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...