Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 HEI!!!! Hvordan går det med deg? Er du i bedre form? Fått mage da? Mannen er vel stolt nå...... :-) Huff-de blir jo litt tussete(min gjore det sist hihihi) Jeg har begynnt på nesespray,og er blitt helt "rar".....Hormoner-hehe. Håper det var EL slim jeg hadde her for noen uker siden,skal teste i helgen....-tørr ikke håpe så mye,men litt så! ;-) Sprayen gir mange bivirkninger(mer enn ved insiminering) Er litt små uggen-som vanlig ved "disse"tider!umulig å tro noenting. Åh!hva man ikke gjør for å bli gravid......ja,ja. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8130290-suuuuussemed-august-barn/
susse Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei vennen! Så koselig at du spør etter meg. Har vært uten nettet et par dager derfor har jeg ikke fått svart deg før i dag. Kvalmen har endelig begynt å ta litt av. Og da trodde jo jeg at jeg skulle bli i verdens beste form. Men tok ikke jeg feil..... På mandag begynte jeg med smerter i bekkenet som bare ble verre og verre. Så på onsdag kom jeg endelig til legen og joda... Det er tidlig men jeg er den heldig vinner av bekkenløsning. Går allerede hos fysio fra før så hun skal begynne å jobbe med bekkenet mitt i tillegg til at jeg skal begynne med veiledet trening hos henne. Dette i håp om at vi kan stangnere det der det er i dag. Men dessverre ser det da ut til at jeg ikke kan jobbe resten av svangerskapet, siden jeg jobber som sykepeier og det er ikke mulig å tilrette legge det på en sånn måte at jeg kan gå min egen turnus. Så har vært bitte litt nedtrykt pga dette. Men men.... magen voksen og min kjære er kjempe stolt. Nå har jeg ikke kjangs i havet til å gå i vanlige bukser lenger. Slik har jeg vel allerede hatt det en stund. Så nå er det mammabukser og joggebukser som gjelder. Trives best i snekkerbuksen jeg fikk til jul da, for da kan du se at jeg er gravid, mens med de andre buksene med vanlige gensere over ser jeg egentlig bare tykk ut Så spennende helg du går i møte. Når skal du ta blodprøve? Selvom du ikke tør å håpe for mye kan jo jeg håpe masse for deg og jeg krysse selvfølgelig alt jeg har!!!!! Forstår godt at sprayen gir mye bivirkninger. Synes det var en god del ubehag med medisinene til insemineringen så jeg kan jo bare tenke meg hva disse medisinene gjør med en... Vel vel.. det blir kjempe spennende å høre hvordan det går med deg framover! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8130290-suuuuussemed-august-barn/#findComment-8156481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå