Bellamee Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hadde eggløsning for ca 7-10 dager siden. Litt usikkert siden jeg ikke er regelmessig. Har nå tatt en test og den er svakt positivt. Hva betyr det for no? Er veldig redd for å ta gleden på forskudd å juble...
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Man sier jo at en strek er en strek. den er nok svak fordi det er så tidlig etter EL. streken blir nok sterkere etterhvert :-)
Dodlimammatil2 Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 de andre her inne sier et kryss er et kryss :-) men dersom det bare er ti dager siden eggløsningen er jeg usikker lykke til hvertfall!!!
*snart mamma til 2* Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Jeg ville ha turt å julbe!! Det samme skjedde meg=) Jeg var gravid=) De sier jo det at en strek er en strek. det sier de fra apoteket i allefall. Lykke til=)
meg & mine små Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg ymter frempå med gratulerer! Sant som det sies, en strek er en strek! Hvis du er usikker så kan du ta en test til om noen dager. Lykke til videre!
Bellamee Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 Er det større sjanse for tydeligere test hvis jeg bruker morgenurin?
prøvekluten+3små Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 da er du mest sannsynlig gravid...hadde samma problem,og va innom et apotek og spurte i går...og....en strek er fortsatt en strek:-)lykke til
buzzybie Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 dersom du er usikker på syklusen også, er det vel størst sjans for at du er gravid..betyr vel ingenting om kor sterk streken er,det er graviditetshormon som gjør at streken kommer..
buzzybie Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 det står vel i anvisninga at man skal bruke morgenurin..ihvertfall på de testene jeg har tatt..men har aldri tenkt over det..urinen er jo mest konsentrert om morningen kansje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå