Gå til innhold

Hva betyr svakt positiv test ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eggløsning for ca 7-10 dager siden. Litt usikkert siden jeg ikke er regelmessig. Har nå tatt en test og den er svakt positivt. Hva betyr det for no? Er veldig redd for å ta gleden på forskudd å juble...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sier jo at en strek er en strek. den er nok svak fordi det er så tidlig etter EL. streken blir nok sterkere etterhvert :-)

Skrevet

de andre her inne sier et kryss er et kryss :-) men dersom det bare er ti dager siden eggløsningen er jeg usikker :) lykke til hvertfall!!!

Skrevet

Jeg ville ha turt å julbe!!

Det samme skjedde meg=) Jeg var gravid=) De sier jo det at en strek er en strek. det sier de fra apoteket i allefall.

Lykke til=)

Skrevet

Jeg ymter frempå med gratulerer!

Sant som det sies, en strek er en strek!

Hvis du er usikker så kan du ta en test til om noen dager.

Lykke til videre!

Skrevet

Er det større sjanse for tydeligere test hvis jeg bruker morgenurin?

Skrevet

da er du mest sannsynlig gravid...hadde samma problem,og va innom et apotek og spurte i går...og....en strek er fortsatt en strek:-)lykke til

Skrevet

dersom du er usikker på syklusen også, er det vel størst sjans for at du er gravid..betyr vel ingenting om kor sterk streken er,det er graviditetshormon som gjør at streken kommer..

Skrevet

det står vel i anvisninga at man skal bruke morgenurin..ihvertfall på de testene jeg har tatt..men har aldri tenkt over det..urinen er jo mest konsentrert om morningen kansje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...