Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Bestillte Oth fra bebiezaak, noen som har gjort det her som kan kan si meg hvordan man gjør det når man betaler. Jeg har jo bare fått en pris i euro?
mammmamia ** Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Det trekkes fra kontoen din i euro, men det gjøres automatisk om til NOK av banken(?) sånn at det trekkes norske kroner da, om du skjønner... :-) Hvis du selv skal overføre pengene må du bare sende han en mail og høre hvordan han vil at du skal gjøre det tror jeg..! Husker ikke hva jeg gjorde da jeg bestilte zappen min derfra for et år siden...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Okey, for om jeg selv skal begynne å regne om så ma jeg jo få en kurs da! Han skulle sende meg en mail i morgen med all info som jeg trengte. Jeg gleder meg til å få den altså.
mammmamia ** Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Åh, den kan du bare gjøre, den vogna er helt ypperlig! EEELSKER vogna mi jeg, ville ikke finne på å bytte den ut i noe annet enn en nyere modell, thihi..! ;-) <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Å så godt å høre=) De som er skeptiske rundt meg mener 3-hjulinger er ustabile og mener jeg er gal som skal kjøpe ny vogn etter å bare ha brukt mistralen i 9 mnd. Men det er ting som irriterer meg med den selvom jeg forsåvidt er fornøyd=/ Når det er sååå mange som skryter av OTH klarer jeg bare ikke la vær!!!
mammmamia ** Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde selv Mistral i begynnelsen, men solgte den og kjøpte OTH! Ikke angret et hundredels sekund en gang..! Den er ikke ustabil for fem flate øre, er den desidert beste vogna jeg noensinne har hatt (og jeg har hatt MANGE, hehe)..! Så om ikke du blir fornøyd er det deg det er noe galt med, hehe..! ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 hehe nå har jeg gått å sikla og prøvd denne vognen i butikken siden i sommer, var innom fru lyng i dag og så jeg blir nok ikke skuffet nei.
mammmamia ** Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Har du bestilt 2006 eller 2007-modell da? Farge?? :-D
metteb Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Hvor mange euro betalte du og hvor lang levering er det?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har bestilt sort med bumperbar og lyseblått setinlegg, får den om 4 uker, Alt kostet ca vogna 495 euro, bb 25 euro og seteinlegget 42 euro, frakten kommer på 35 euro.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 er det så mye å spare da i forhold til å kjøpe den her i norge?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 koster litt mindre,men i norge får jeg ikke vognen før til sommeren og jeg vil ha den NÅ! Sparer vel en 1000-1500. Veldig lang leveringstid på de mørkeste fargene.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 Hvis noen henger seg på tilbudet fra Storkene får vi den til 5000 kr i Norge - det er billigere enn i utlandet faktisk :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 Denne prisen er det inkludert levering ogs`å?
mammmamia ** Skrevet 8. februar 2007 #18 Skrevet 8. februar 2007 Prisen fra Storkene er ikke inkl levering, men det blir 200 kr i tillegg. Uansett blir det totalt billigere enn fra utlandet, om du regner med moms, fortolling og sånn, selv for 2006-modeller! :-)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #19 Skrevet 8. februar 2007 Og fra Storkene får du norsk garanti, det er litt greit synes jeg.
mammmamia ** Skrevet 8. februar 2007 #20 Skrevet 8. februar 2007 Jepp, og når du i tillegg får den mye billigere enn alle andre steder er det jo grunn nok det ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #21 Skrevet 8. februar 2007 Om jeg skulle bestilt fra storkene må jeg vente helt til sommeren for å få den og, jeg vil ha den nå, kunne kjøpt en annen farge ja og kjøpt nytt trekk,men da er man jo like langt ang pris. Så om det blir noen 100 lapper ekstra så får det bare være.... + at jeg sparer jo penger på billigere tilbehør så tror ikke det blir så ille galt alt i alt.
mammmamia ** Skrevet 8. februar 2007 #22 Skrevet 8. februar 2007 Nei, de første vognene kommer i uke 12 (midten av mars), de siste kommer i begynnelsen av mai, så du måtte ikke ventet så lenge nei ;-) Men det kommer selvsagt av på hvilken farge du vil ha da :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #23 Skrevet 8. februar 2007 One Three Hill, modell Urban jungle tipper jeg. søk nettet og se, ligger kanskje en på finn også ; ))
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #24 Skrevet 8. februar 2007 god damn, nå ringte han John på bebiezaak og sa det hadde blitt en feil de får ikke sort der heller nå. Pokker nei da hiver jeg vel med på på storken, kanskje lyseblå,eller grønn. Men må ha et sort trekk da. GRRR irriterende da.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #25 Skrevet 8. februar 2007 Det er jo bare å kjøpe seg et trekk etterhvert da.. :-) Lys blå kommer til Storkene i uke 12, sort kommer i mai :-) Så hiv deg med, jeg har bestilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå