2barngladmamma Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Noen som kan hjelpe? Leter etter guttenavn på H som passer til Maria. Finner ikke noen som jeg faller for, da er det kjekt med ideer fra dere. Tuuuusen takk for alle svar:))))
prebs Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Maria er så fint. Vet jo ikke hvilke navn du har sett på,men her er noen jeg synes passer: Henrik Håkon Herman Hallvard Harald Håvard Lykke til!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hårek Hogne Heine Harry Hilmar Halvard Hans Henry Hm, vakke lett! )
2barngladmamma Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2007 Takk for mange gode forslag! Jeg syns Halvor også var veldig fint. Ikke lett å velge...Henrik er også fint, men det liker ikke mannen min. Vi blir ikke helt enige her...
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Hektor... personlig syns jeg Henrik er nydelig.. men hva er grunnen til at navnet må være på H?
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Maria er et bibelsk navn og bør etter min oppfatning ikke plasseres med typiske norske og norrøne navn - det skjærer i alle fall meg i ørene! Men det er vanskelig å finne bibelske navn på H da, eneste jeg finner er faktisk Hans, som en kosrtform av Johannes. Men må du ha H-navn så er mine favoritter Hårek, Hermann og Henning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå