Snupi27 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 idag var det endelig vår til tur å dra på ul! det var veldig spennende!! babyen var helt frisk og hadde det veldig fint. vi fikk med masse bilder. en der babyen sugde på tommelden sin, og et der den vinket til oss osv. hehe.. det som var litt skuffende var at vi ikke fikk sett kjønnet! vi har diskutert så lenge om vi ville eller ikke, og nå som vi bestemte oss for å vite lå babyen med beina oppunder mafge, så det var umulig å se!! vi vurdere 3d nå.. men vi skal tenke litt på det først.. terminen ble oxo flyttet på.. jeg trodde jeg var 18 uker men er bare 16 uker på vei! så terminen er 29 juli istedenfor.. så da må vi vente enda lenger =( men spennende var det for det!!
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 koselig å se babyen sin og å se at h*n er helt frisk da! Deilig:)
Snupi27 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 ja! vi ble veldig glade for det )(
oktoberjentene;) Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Såå bra alt sto bra til med den lille da.. synd dere ikke fikk se kjønnet... kanskje neste gang:) tror 3d er litt gøy, så det skal nok vi også....
Snupi27 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 men hun vi var hos i dag sa vi ikke fikk mer enn en gang med ultralyd_ stemmer det_
oktoberjentene;) Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 tror det er veldig forskjellig fra hvor i landet du bor... her på gjøvik vet jeg om flere som har fått både 2 og 3 ultralyder fordi de ikke har sett kjønnet.. men vet ikke om det er så vanlig alle steder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå