Gå til innhold

vil ha barn før jeg fyller 30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger har disse mannfolkene litt for god selvtillitt... :-) sliter med den samme frustrasjonen... "desverre" kjenner jeg ingen slitere heller som jeg kan bruke som "bevis" for at ikke ting nødvendigvis klaffer med en gang...

Min og tror jeg blir gravid imorra hvis han slutter med kondom... Har prøvd å forklare han hvordan ting fungerer med eggløsning osv, men han blir bare fjern i blikket og klarer tydeligvis ikke å ta inn informasjonen... rart egentlig for han er faktisk veldig smart.. :o)

Samme her: han forstår ikke det der med å slutte på pillen nå, men begynne prøvinga senere. Har helt urealistiske tanker om sin egen evne til å "gravere" tror jeg. Selvsagt håper jo jeg også at det skal skje på første forsøk, men er livredd for at det kan ta år... og med tempoet vårt og min aldre kan det jo hende vi ikke rekker å få mer enn ett barn. Er over 30 nå, og sambo er kanskje med på prøving etter sommeren... snuffs...

Hei

Jeg vil også ha barn før jeg blir 30, men akkurat nå tviler jeg på at det skjer. Typen er 24, jeg snart 27 og han er ikke klar for barn nei. Vi har (så lang) blitt enige om å starte prøvinga når jeg blir 30. Det er jo et kompromiss, så jeg er glad for det foreløpig. Men inni meg håper jeg han kommer til å bli klar i morgen;)

Annonse

Mannfolk altså! Tror det bare er å slutte på prev, så er man gravid liksom :) Uff, nei, jeg har sagt det samme her. At selv om vi ønsker å bli prøvere fra august, så kan det fortsatt ta litt tid. Men det tror jeg ikke mannen min helt skjønner heller. Ikke lett å bli kloke på disse mennene våre. Men på den andre siden , hva skulle vi gjort uten de?

Lykke til klemmer fra,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...