Gå til innhold

Benni-min!

-carina-

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått med dere?

(Jeg så du logget deg på MSN, så du er vel hjemme igjen nå?!)

Har tenkt masse på dere!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Ja, vi har kommet hjem, men har vært litt opptatt med en trøtt og litt groggy sønn.Kastet opp hele melka fra forrige måltid...

På sykehuset fant de ut at han ikke har vannhode. Heldigvis. Men de fant ikke ut hva det var. Tok masse blodprøver som de fant noe galt med, så han må ta mange nye om ca 3uker. Urinprøve må de også ta neste uke. Det skal sendes til Oslo.

Så de vet rett og slett ikke hvorfor han er så treg i utviklingen. Så nå skal jeg inn igjen på kontroll om ca 2mnd, så barnelegen skal snakke om hva de har funnet ut og svaret på prøvene som ble sendt til Oslo.

Men midt i dette, så er jeg iallefall glad det ikke var vannhode.

Var jo hos manuellterapeut først for å sjekke kiss, men han ville ikke si noe siden han skulle inn på sykehuset. Men han var interessert i å se på han igjen og sjekke mer.

Så så langt er vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da, så kjedelig å ikke få noen svar. Du må altså vente enda to måneder før det skjer noe... :o(

Det var i alle fall kjempeflott at dere fikk avkreftet vannhode. Synd manuell-terapeuten ikke ville si noe, men kanskje han kan tenkes å ville si noe mer nå. Håper det ikke er alt for lenge til dere får lov til å komme tilbake til ham, da!

Stakkars Benjamin som er trøtt og uopplagt. Håper han ikke plagdes for mye med alle undersøkelsene som han var igjennom i alle fall!

Jeg sender deg massevis av varme tanker og håper det luner litt i vinterkulden, i alle fall! :o)

Klem fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mer venting.

Men jeg skal tilbake til manuellterapeuten. Kanskje han ikke ville si noe i tilfelle det var vannhode, for det kan vel ikke de noe med. Han ville jeg skulle ringe tilbake til han når jeg kom hjem. Så kanskje jeg får litt svar likevel. håpe håpe.....Takk for klemmene og tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff så kjedelig å måtte vente i to mnd på svarene.Får håpe du i det minste får avklart det med KISS snart da:)

varme tanker og klemmer herfra også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å få avkreftet at det evt skulle være vannhode. Tenker på dere i den videre utredningen! Klemmer kommer herfra også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...