-carina- Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hører til juli-klubben, men er her inne og sniker litt... Ser at dere har forsøkt å arrangere treff, men ikke kommet i gang. Kan ikke dere heller være med oss i juli-klubben, da? Vi har vært temmelig mange innom treffene, men siden vi møtes hver eneste uke er det ikke så mange det passer for hver gang. Så vi ender som regel opp med å være 3-6 stykker... Gjør jo ingenting om vi blir litt flere. (Jo flere vi er sammen, er sammen... ) vi har også med oss juni, mai, januar og september-barn, så er ikke bare juli-mammaer... Neste uke (14/2) skal vi helt ut til Kløfta, men dere er hjertlig velkommen dit også. Kanskje det blir kafe i sentrum gangen etter der (21/2)... Følg med på DIB-treff-sidene, og sleng dere med! Hadde vært koselig! )
-carina- Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2007 Heisann! Nå har jeg lagt ut informasjon om DIB-treff på Onkel Donald onsdag 21/2. Kjempekoselig om noen av dere august-mammaene også har lyst til å bli med! )
-Mamman- Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Bor litt langt unna Oslo, hvis ikke hadde det vært gøy å være med!
groma80 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Så flott da! Da kommer jeg sikkert på det treffet. Melder meg på når det nermer seg jeg, da vet jeg sikkert om jeg kan.
-carina- Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er nå så frekk at jeg dytter denne til toppen, jeg! )
Dunna venter jente i nov 2011 Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Hei. Hvor mange var dere på treff i dag.? Har lyst til å være med neste gang. Jeg født 18 august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå