Gå til innhold

Oslo-august-mammaer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører til juli-klubben, men er her inne og sniker litt... Ser at dere har forsøkt å arrangere treff, men ikke kommet i gang. Kan ikke dere heller være med oss i juli-klubben, da? Vi har vært temmelig mange innom treffene, men siden vi møtes hver eneste uke er det ikke så mange det passer for hver gang. Så vi ender som regel opp med å være 3-6 stykker...

Gjør jo ingenting om vi blir litt flere. (Jo flere vi er sammen, er sammen... ) vi har også med oss juni, mai, januar og september-barn, så er ikke bare juli-mammaer...

Neste uke (14/2) skal vi helt ut til Kløfta, men dere er hjertlig velkommen dit også. Kanskje det blir kafe i sentrum gangen etter der (21/2)...

Følg med på DIB-treff-sidene, og sleng dere med! Hadde vært koselig! :o)

Skrevet

Heisann!

Nå har jeg lagt ut informasjon om DIB-treff på Onkel Donald onsdag 21/2. Kjempekoselig om noen av dere august-mammaene også har lyst til å bli med! :o)

Skrevet

Bor litt langt unna Oslo, hvis ikke hadde det vært gøy å være med!

Skrevet

Så flott da!

Da kommer jeg sikkert på det treffet. Melder meg på når det nermer seg jeg, da vet jeg sikkert om jeg kan.

Skrevet

Jeg er nå så frekk at jeg dytter denne til toppen, jeg! :o)

Skrevet

Hei. Hvor mange var dere på treff i dag.? Har lyst til å være med neste gang. Jeg født 18 august

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...