tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 goboken?? meldte jonathan inn nå... håper det er mange fine ting vi får i mnd da:)
Snupidupi Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Har just meldt ut storesøstra... syns d mæste har vært bra der, men nån unntak da... men nu har vi så mange bøker, så nu e vi bærre medlem av bokklubbensbarn... ho har nemmeli vært medlem av tre bokklubba så nu bynnt det å bi fullt hær og farn ganske så irritert ;o)
MM med spire Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Go boken har mange fine bøker, men vi har de i bhg jeg jobber i, så jeg er litt lei de... man blir lei etter å lest de 10 ganger om dagen et par år ) Derfor meldte jeg Henning inn i Bokklubbens baby istedet... Henta første pakken på lørag... moro moro!!!!!
Lillypia Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har akkurat meldt inn snuppa.....eller er vel en ukes tid siden nå da. Så venter spent på pakke. Bra velkomstpakke da så det ut som:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå