Gå til innhold

Stoffskiftet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde beskjed på telefonsvareren min i dag, fra overlegen på medisinsk avdeling.De hadde fått henvisning fra gynokologisk avdeling.

Han sa jeg måtte ringe han i dag, og at det gjaldt min stoffskifte helsetilstand...Har ringt og ringt, men sentralbordet fikk ikke tak i han.

Er så bekymret nå.Er det noen andre som har hatt problemer med stoffskiftet? Og påvirker det den lille på noen måte? Er 14+0 i morgen.

Takker på forhånd for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk påvist lavt stoffskifte des 04, gått på tbl siden, og må ha det resten av livet. fødte en velskapt datter i 05 og venter igjen i juli. er ikke farlig, jeg går mye til prøver for å sjekke hvor det ligger. og det er perfekt. mer skadelig for meg enn for barnet.

Skrevet

heihei=O)

har hatt lavt stoffskifte siden jeg var 16 år,,går daglig på medisin for å holde d i sjakk,må gjøre d resten av livet...

Det er på ingen måte farlig for barnet... d som er vist stoffskifte er for lavt er at sjoldbrukssjertelen ikke produserer nokk tyroxsin, å d kan være skadelig for oss.men me rett medisin og rett dosering er d ikke farlig..kroppen jobber mere og tyngre for å si d slik...

åper du får tak i legen din, d går nokk fint skal du se..Lykke til videre i svangerskapet=O)

Skrevet

Er ikke uvanlig at stoffskiftet blir noe høyere en periode i svangerskapet. Ukene 10-20 i følge "stoffskifte-legen" min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...