Gå til innhold

Trist dag, var på UL idag. Ikke helt som jeg trodde.

Anbefalte innlegg

Endelig skulle jeg inn til ny UL å få bekrefte at alt var ok.

Kom inn og legen startet undersøkelsen.Begynte kjempebra. Bebien min hadde vokst seg til 4,2 mm hoppet og sprellet.Såg armer som veifta, alt var så nydelig. Legen forklarte og alt var fint.

Reagerte litt for han målte ganske lenge, tok ganske mange bilder. Og etter UL fikk jeg da beskjeden. Veskesamling i nakkefolden, skulle være det vist. MEN, den burde være 2mm eller mindre, hos bebien min var den 2,8mm. Nå er jeg blitt henvist til spesialist, skal dit om en uke. Så da blir det ny UL, dersom videre mistanke så ble det vist en blodprøve av meg, og viste den noe mistanke til noe så fikk jeg tilbud om fostervannsprøve. Var ikke sånn denne dagen skulle bli, er så redd nå. Og ikke vet jeg noenting om noe av dette her, så jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Legen sa jeg måtte tenke positivt, det var 60%sjans for at dette gikk bra. Men er jo lett å si det da, er noe helt annet å gjøre det.

Huff, måtte bare få det ned.

Fortsetter under...

Hei, kjære du

Så vondt å få en slik nedtur! Håper alt er greit likevel, men fælt å måtte vente helt til neste uke! Håper du klarer å være litt rolig inni deg likevel, og ikke bare være redd.. 60% er jo ikke så gale, da; det er jo mer sannsynlig at alt er bra enn at det er noe i veien! Og babyen hoppet og sprellet, det er jo et annet godt tegn. Du får ta med deg det gode og håpe på det beste:)

*trøsteklem*

Huff, skjønner godt at du er bekymret. Jeg har full forståelse for at dette blir en uke med uro, en vanskelig ventetid i det uvisse. Men du får prøve å følge legens råd og tenke positivt. Det er jo størst sjanse for at det går bra. Krysser fingrene for at det går bra!!

oj,jeg skal på ul når jeg er 10+3 også....tok du innvendig? jeg skal ta utvendig... Det går nok kjmepe fint med spiren din,men jeg skjønner du er engstelig ja...Legen sa jo 60 prosent sjanse for at det går fint,du har oddsen på din side:)

Annonse

Ja oddsen er jo der, men kunne godt tenkt meg at den var litt bedre da.

Jeg var til innvendig UL, såg kjempemasse når en va komt så langt. Ligger UL bilde på profilen min dersom du vil se, lett å se de er en bebi ja :)

Er det noen grunn til at du skal til tidlig UL?

Ønsker deg iallefall lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...