Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Æ vente nr 3 om berre nokon dagar. Å me e usikar på namne. Me tenke på diss namne: Lare Iva Lyra Taya Soneme (Utallast Soneeeem) Gaira Vanelij Storsausken heite Yrla å Peire. Me lik uvanleige namn, itje Emma å Sara åsv Soooo, ka si doker? Æ lik best Vanlij å gubben Lyra.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 må nok si meg enig med gubben din, Lyra er finest, eller Iva. Vanlij høres ut som vanlig eller vanilje med skrivefeil...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Men i alle dager....ikke noe av dette er navn. Prøv en gang til.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Hmm. Kjære anonym. Hvis det ikke er navn hvorfor er det da 6 personer som heter Lyra, og 43 som heter Iva? gadd ikke slå opp resten.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor gadd du ikke? Fordi det ikke er navn?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 lyra var fint.. og til anonym så kjenner jeg forresten noen som heter lara også.. så dette er også et navn. det er mange navn ikke alle har hørt om her i verden vet du
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Du kjenner mange som heter Gaira og Vanelij? Du kjenner kanskje Okken også? Okken Bom?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Lare tenker jeg. Svært uvanlige navn ja. Men heller det enn Emma og Thea!
Gjest Antarctica Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 Holder med anonym over her: få av disse assosierer jeg med menneskenavn. Hvilken nasjonalitet er de i så fall fra? Om det fins 40 damer v navn Lyra i Norge så kan du jo slå opp Musa og Drita også - vanlig i henholdsvis Tyrkia og Pakistan, og sikkert 40 damer som går rundt og heter det i Norge. Men de fikk navnet sitt mens de fortsatt bodde et annet sted, og det er vel ingen tvil om at navnet passa bedre der...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 Unnskyld meg, men Lyra er faktisk et sjeldent, men gammelt latinsk navn, som betyr musikalsk. Som det er 6 som heter i Norge og en god del i engelsktalende land. Syns det var et fantastisk fint navn, som er kommet opp på lista mi hvertfall. (Edith)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå