nungo Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hvordan går det i dag? Har tanten din kommet eller venter du ennå?
wimbom Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hei du! Her er det ingen forandring......tanta holder seg fortsatt unna!!;o) (Litt VEL spennende dette her nå!)
nungo Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Du og du, det er jo kjempe spennende!!! Jeg håper inderligt at hun fortsatt ikke har vist seg og at det er en veldig god grunn til det. Jeg krysser alt jeg kan og heier på deg.
martine68 Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Dette er bra spennende wimbom. Krysser fingrene for at det er din tur nå. klem fra
wimbom Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Da var det slutt på spenningen for denne gang : tanta er igang.....stille og forsiktig, foreløpig.....hun driver nok å bygger seg opp til hevnen for de ekstra "fridagene" med falske forhåpninger.....så hun smeller vel kraftig til i løpet av dagen, tipper jeg! Æsj!:-(
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Det er kjipt når tanta kommer. Men man kan jo også tenke og håpe at den dagen tanta kommer blir en fin dato og den første datoen i starten på et nytt svangerskap. Svangerskapet telles jo fra første dagen av siste mens........
maritmora Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Sier bare en ting: Svartens møkkatante!!!
skifer Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Typisk drittante!!!!!!!!! Klem til deg wimbom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå